Ті, кому дідусі та бабусі не залишили спадку у вигляді радянської ретро-тачки, можуть знайти для себе чимало варіантів совкових колимаг на сайтах продажу автомобілів.
Варіанти вже знайомили вас з італійськими, французькими, американськими та німецькими ретро-автомобілями.
ГАЗ 21 першого випуску продають у Харкові. Автомобіль 1958 року випуску, а за словами продавця, з 1990 року цю Волгу не експлуатували.
Прайс на одну з перший Волг – 7000 доларів, але не потрібно сподіватися, що купивши цю машину, усі витрати обмежеться цією цифрою (кузов потребує ремонту).
В автомобіля такого віку зажди є до чого домахатися.
21-а Волга у Кіровограді. Крім стану, на ціні відражається те, що автомобіль продається з автоплощадки, де ціни завищують. З рук буде значно дешевше і можна торгуватися до перемоги.
Волга третього випуску, яка минулого відреставрували, обійдеться у 18 тисяч баксів. За словами власника, під час реставрації, автомобіль не варили.
Виконані малярні роботи, хоча власник б'ється в груди, що до цього автомобіль жодного разу не фарбували. Повністю новий оригінальний салон. Рік випуску – 1970.
Цей автомобіль модифікації УС, тобто з ніштячками в оздобленні автомобіля. Територіально авто розташоване в столиці нашої держави.
Щоб не застрягати на 21-й моделі, одразу напишу: ГАЗ 22 (кузов універсан є у продажі, але переважно в жахливому стані, бо зазвичай їх навантажують якимись кавунами і го! на базар).
Дєточкін викрадав автомобілі ГАЗ 21 на благо дітей-сиріт.
У фільмі Бережись автомобіля Юрія Дєточкіна не дуже хвилювало, яку модифікації Волги він викраде. Якби він знав про серії та модифікації ГАЗ 21, то би дорожче продавати викрадені Волги.
21-а мала три серії: Перша (автомобілі випуску з 1956 по листопад 1958 і мали зірку на решітці радіатора).
Друга (випуск 1959 – 1962 – "другою серією"), але автомобілі випущені вкінці 1958 та початку 1959 були перехідними, тобто не повністю підпадали під якусь з серій.
В другій серії ще зберігся олень на капоті.
З 1962 розпочався випуск третьої серії, власне на ній завершили випуск ГАЗ 21.
ГАЗ 24. Під реставрацію є купа вбитих варіантів.
Наприклад в Кривому Розі за 650 паперів (+торг) можна купити білу 24-у Волгу 1972 року випуску. Іносідухи, мегадзеркала з ринку, лінолем в салон, карбюратор від жигуля і купа корозії.
Якщо брати Волги в стані "блєск-нікєль", то цілком ймовірно, що вам зарядять прайс у 10 тисяч баксів.
В Харкові продають ГАЗ 24 в оригіналі за 10 тисяч доларів. Продавець каже, що фарба на автомобілі ще рідна.
Можна знайти і дешевші експонати, але вони часто булають перефарбованими та дещо кривуватими.
ГАЗ М20 Победа продається в Одесі за 18 тисяч доларів. Автомобіль без корозії та ДТП. 99% оригінал. У навантаження власник пропонує навісне на кузов, двигун та мости.
З великих ГАЗів перескочимо до малолітражок.
Інвалідку СМЗ С-3А 1962 року випуску продають за 3000 доларів, але стан в неї ідеальний. Проте продають такі ж автомобілі у ще гіршому стані.
Горбатого запорожця, точніше ЗАЗ 965. Фарба рідна, кузов неварений і небитий. За це власник просить 4300 доларів. Цей малюк 1968 року випуску.
Москвич 412 можна забрати з Вінницької області за дві тисячі доларів. Власник запевняє, що 100% оригінал. Тішить совковий тюнінг у Москвичі – троянда на ручці КПП.
Москвич 400 почали випускати після середини 40-вих років ХХ століття.
Москвич виготовили на базі Opel Kadett і якщо бути вже до кінця чесним, то не тільки на базі Опеля, а й взагалі Москвич – це і є модернізований Kadett.
Оригінальний Москвич 401 1949 року продають у Чернігові під реставрацію.
Раритету бракує акумулятора та косметики. Прайс 2,5 тис. доларів.
ВАЗ 2101 1973 року випуску продають у Одесі. Продавець так описав свій лот: "Коллекционно-подарочный экземпляр, 100%оригинал, заводской окрас, отреставрирована в 2013 году, сохранено 90% родной краски, я первый и единственный владелец, гос. номер на машине является бутафорией, автомобиль снят с учёта для реализации, продаю в связи с переменой места жительства". Прайс – 5500$.
ВАЗ 2103 продають за 4,5 кавалки доларів.
"74год. Небольшой пробег. Идеальное состояние двигателя, ходовой, кузова, все работает. 100%оригинал.
Торг минимальный возле авто", – так описав свою машину власник.
Автомобіль продається у Нікополі.
Герой серіалу Ліквідація ГАЗ 67 продається у Криму. Автомобіль 1943 року випуску. Ціна на цей позашляховик – 18 000 доларів США.
За таку ж ціну у Львові продають ЗІМ 12.
І на десерт ГАЗ 14 Чайка. 65 тонн баксів за чорний членовоз просять тільки в Одесі.
100% оригінал, ідеальний стан. Двигун більше ніж 5 літрів, коробка – автомат і як для совкої машини 82 року – 14-а Чайка дійсно – вау.
Автомобілів є багато, ціни різні, але найкраще брати експортний (і раритетний) варіант радянської тачки, оскільки вона є технічно кращою, ніж моделі для внутрішнього вжитку.