Від 29 вересня оператори кол-центру "Львівобленерго" не прийматимуть показників електроенергії.
Про це повідомила пресслужба Львівобленерго.
Від 29 вересня 2021 року оператори кол-центру "Львівобленерго" не прийматимуть показників електроенергії. "Львівобленерго" прийматиме показники електролічильників лише автоматичними сервісами.
Рішення зумовлено тим, що в період подачі показників до кол-центру не можуть додзвонитися люди, у яких створилась аварійна ситуація чи зникла електрична енергія.
Повідомити про своє електроспоживання можна з допомогою дистанційних сервісів:
- веб-чат на сайті "Львівобленерго" (loe.lviv.ua);
- чат-боти "Львівобленерго" у Viber та Telegram;
- "Персональний кабінет" (info.loe.lviv.ua);
- електронна пошта pokaz@loe.lviv.ua (надсилайте повідомлення у форматі: Ваш десятизначний код пробіл показник. Приклад − 0000011111 3256);
- SMS-повідомлення на короткий номер 5068 (надсилайте повідомлення у форматі: Ваш десятизначний код пробіл показник. Приклад − 0000011111 3256);
- зателефонувати на номер 295-85-13 без з'єднання з оператором.
Зазначимо, зателефонувавши за номерами кол-центру 067-333-15-68, 050-460-15-68, 093-170-15-68, (032) 290-75-68 (згідно з тарифами оператора зв’язку), 5068 (дзвінок платний), споживачі зможуть подати показник лише в автоматичному режимі, без з’єднання з працівником компанії − з допомогою голосового меню. Натомість оператори кол-центру здійснюватимуть спеціальний обдзвін соціально незахищених клієнтів, які подають показники з допомогою стаціонарного телефону.
Додамо, повідомити про аварійну ситуацію можна за безкоштовним цілодобовим номер кол-центру 0-800-30-15-68, який діє виключно для важливих та екстрених повідомлень, а також за іншими номерами кол-центру. Крім цього, можливість повідомити про відключення електроенергії нещодавно з’явилася у чат-ботах "Львівобленерго" у Viber та Telegram.
Нагадаємо, Львівобленерго будує високовольтну підстанцію на вулиці Лазаренка.