Львівські депутати затвердили план закупівлі на 2017 рік: сума видатків коливається у межах 4,9 млн грн.
Про це йдеться у річному плані закупівель Львівської обласної ради на 2017 рік.
Зокрема, Львівська облрада обрала 94 предмети закупівлі, із обласного бюджету на це депутати виділили 4 935 700 грн на придбання матеріалів, обладнання та інвентарю.
У цю категорію входять блокноти, папки, авторучки, олівці, ножиці, клей, ліки, програмне забезпечення, конверти, оплата за опалення, чищення килимів, придбання грунту для вазонків, друковані книги, газети, вивезення сміття, юридичні та страхові послуги тощо.
Найдорожчим пунктом у закупівлях стали: придбання палива для авто – 600 000 грн, шини для авто – 200 000 грн, виготовлення документації на нерухомість – 320 000 грн, ремонт даху облради – 169 000 грн та послуги у сфері юстиції – 120 000 грн.
Натомість послуги із утилізації відходів вартують 36 000 грн.
Нагадаємо, план закупівлі на 2016 рік складав 2,5 млн грн.