З 11 до 17 травня, "Служба 112" опрацювала 669 звернень мешканців Львівської області.
Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.
Із цієї кількості звернень 84 скеровано на екстрену службу "101", 122 звернення – на "102", 143 звернення – на "103", 17 звернень – на "104", ще 303 звернення – на Гарячу лінію області.
На Гарячу лінію області громадяни найчастіше звертались із питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства. Зі зареєстрованих звернень за тиждень 221 заявникові надали відповіді, ще 82 звернення перебуває на розгляді.
Нагадаємо, на початку березня на Львівщині вперше в Україні з'явилася служба екстреної допомоги комунальних служб та органів влади за номером "112".
У перший місяць роботи служба екстреної допомоги "112" опрацювала понад 2000 звернень громадян.