У перший місяць роботи служба екстреної допомоги «112» опрацювала понад 2000 звернень громадян
Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.
З початку роботи служба «112» опрацювала 2221 зверненнь мешканців Львівської області. З них 968 звернень були скеровані на екстрену службу «101», 426 – на «102», 407 – на «103», 67 – на «104».
Ще 353 звернення опрацювала «Гаряча лінія області».
На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше зверталися з питань транспорту, ремонту доріг та комунального господарства. З отриманих 271 звернень заявнику надані відповіді, ще 82 звернення виконуються.
Нагадаємо, 5 березня на Львівщині вперше в Україні з'явилася служба екстреної допомоги комунальних служб та органів влади за номером «112».
17 березня було вирішено поширити досвід Львівської області з реалізації служби екстреної допомоги населенню за єдиним номером на інші регіони України, на цьому наголосив президент Петро Порошенко під час наради з керівниками обласних державних адміністрацій.
Токож 30 березня для злагодженої роботи екстрених служб було вирішено створити робочу групу з координації та впровадження єдиного номера «112».