За червень-вересень на «гарячу лінію міста» надійшло майже 64 тисяч дзвінків від львів'ян.
Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.
Як заявила начальник відділу «Гаряча лінія міста» Львівської міської ради Віра Фрис, за червень-вересень на «гарячій лінії» зафіксували майже 64 тисяч дзвінків та зареєстрували понад 39 тисяч звернень.
«Найбільше звернень є з питань житлового господарства – це дахи, підвальні приміщення, сходова житлового фонду – 12 тисяч звернень; прибудинкова територія – це її прибирання, освітлення контейнерні майданчики, благоустрій маємо – 6 тисяч звернень; інженерні мережі та об’єкти – 3 тисяч звернень; ліфти – 2 тисяч звернень; дороги, площі, парки, сквери, озера – майже 2 тисяч звернень», – наголосила Віра Фрис.
За її словами, найбільше кількість звернень зафіксована до районних адміністрацій Шевченківського і Сихівського районів, а серед комунальних підприємств міста – це ЛМКП «Львівводоканал», ЛМКП «Львівтеплоенерго» та ЛКП «Львівсвітло».
Найчастіше мешканці звертаються на «гарячу лінію» з питань роботи системи електропостачання житлового будинку (7,3% від загальної кількості звернень), несправності ліфтів (6,6%), подачі холодної води (5,7%), порушення графіку руху громадського транспорту (3,9%).
Нагадаємо, у міськраді склали рейтинг звернень львів'ян на гарячу лінію міста.