Проект підземного туризму Львова «Підземне місто» розрахований на 5-6 об’єктів, сполучення між якими треба буде створювати штучно, якщо не вдасться віднайти вже готові тунелі.
Про це сьогодні, 28 січня, під час прес-конференції повідомив експерт проекту «Підземний Львів», кандидат архітектури, заступник директора Інституту «Укрзахідпроектреставрація» Роман Могитич, інформує кореспондент Варіантів.
«Сполучення наразі немає, але вже є 5-6 об’єктів, які цього сполучення потребують», – пояснює Роман Могитич.
За проектом, першим об’єктом підземного маршруту має стати за церковна частина міста між Низьким та Високим мурами біля пам’ятника Федорову, далі дорога пролягатиме через пивниці Ринкового кварталу, частини колишніх міщанських приміщень, через підземелля Ратуші, підземелля кам’яниць протилежного боку площі Ринок, та виходитиме до підземель костелу Єзуїтів, де раніше, до приходу в місто єзуїтів, розташовувалися міські школа та лазня.
«В ідеалі, можна би було вилізти із люку біля Оперного театру», – говорить Могитич.
Загальна довжина маршруту повинна складати близько 700-800 м. При потребі прокладання сполучень між підземними об’єктами, тобто, нових тунелів, вони не повинні вплинути ні на зовнішню архітектуру, ні на інженерні системи центральної частини міста, у цьому переконаний один із розробників проекту заслужений архітектор України, доцент НУ «Львівська політехніка» та ЛНАМ Микола Рибенчук. Необхідна висота таких тунелів буде 2,7 м, а ширина 1,5 м.
На даний момент вже розпочаті археологічні дослідження на територіях Верхнього та Нижнього мурів.
Нагадаємо, вартість теоретичної частини проекту, включно із археологічними розробками, становить майже 500 тис. євро.