«Укрзалізниця» планує підвищити ціни на чверть у 2018 році.
Про це повідомляє прес-служба політичної партії «Наш край».
«Укрзалізниця» планує у 2018 році двічі підвищити ціни на пасажирські перевезення: на 12% з 30 травня та на 12% з 1 жовтня – загалом на 25% за рік. Її аргумент – неприбутковість пасажирських перевезень. При цьому підприємство постійно знаходиться в епіцентрі корупційних скандалів.
Маже щотижня УЗ знаходиться в епіцентрі чергового корупційного скандалу, прокуратура вже оселилася у них в офісі. Але вирішувати проблеми керівництво хоче за рахунок пасажирів, а не покращуючи управління компанією.
Окрім того, «Укрзалізниця» заявила про плани у найближчому майбутньому переорієнтувати нічні поїздів на денні у співвідношенні 50 на 50. Чиновники «УЗ» апелюють до «європейського» досвіду, забуваючи про українську дійсність.
За словами голови виконкому Львівської обласної організації політичної партії «Наш край» Ореста Матвіїшина, треба провести реальні реформи на залізниці: прибрати корупціонерів, замінити старі вагони та локомотиви, модернізувати колії та покращити сервіс.
«Українці хочуть їхати швидше та якісніше, а чиновники хочуть їх примусити їздити дорожче та вдень. Україна – велика за площею. Апеляція до «європейського» досвіду маленьких країн – непрофесійна та маніпулятивна. Не треба всюди пхати «євроремонт», – висловився політик.
У великих за площею європейських країнах, наприклад Франції, існує швидкісне залізничне сполучення: потяги ходять зі швидкістю 160–260 км/год. В Україні такого немає. Звичайний потяг «Одеса–Київ» долає відстань за 8 годин 45 хвилин, швидкісний «Інтерсіті» – лише за 7 годин, а це за часом – цілий робочий день. У нас в Україні середня швидкість потягів – 58,2 км/год, пасажирський нічний потяг їде з середньою швидкістю 43,2 км/год, нічний експрес – 57,4 км/год, Інтерсіті і Інтерсіті+ їдуть із середньою швидкістю 80,6 км/год.
У разі збільшення потягів класу «швидкісний Інтерсіті» УЗ просто пересадить українців із купейних вагонів до звичайних вагонів за ціною купейних квитків.
«Ми нагадуємо чиновникам від «УЗ», що у статуті підприємства на першому місці стоять безпека та якість залізничних перевезень, а не прибуток. Як державне підприємство-монополіст, «УЗ» виконує важливу соціальну функцію, надаючи людям можливість пересуватися країною. Чиновникам слід перейматись питаннями модернізації колій, підвищення швидкості як у Європі, зручністю, сервісом та комфортом, відшкодуванням за запізнення», – підсумував Орест Матвіїшин.