Туристичне селище Славське отримало новий слоган та бренд у стилі ретро за 536 тис грн.
Про це повідомляють "Наші гроші. Львів".
Приватне підприємство "Кіностудія ВТМН" розробило для Славської селищної ради новий бренд, на що з бюджету селища виділили 536 тис грн.
Новий слоган селища – "Славсько – гори вражень". За словами розробників, бренд розробляли для двох аудиторій одночасно: лояльних, які перестали їздити, але все ще ностальгують; та молодих, які ще ніколи тут не були і для яких важлива ціна.
"Хтось побачить у нашому дизайні соцреалізм, а хтось класичний німецький плакат середини минулого сторіччя", − наголосили розробники.
Для створення ілюстрацій дизайнери використали старі фотографії. Вони створили зимові та літні банери, зокрема перші брендовані прапори в селищі розвісять цьогоріч в день першого снігопаду. Також компанія створила ілюстрації для сувенірів, футболок, ялинкових прикрас тощо.
Нагадаємо, що розробку свого бренду Славська селищна рада замовила на початку жовтня цього року. Згідно з технічним завданням, переможець торгів "Кіностудія ВТМН" мала проаналізувати сприйняття Славська його мешканцями, розробити концепцію позиціонування селища, місію, візію, цінності, цілі, завдання та цільові аудиторії, придумати слоган.
Окрім логотипу та брендованих ілюстрацій, компанія також мала створити десять коротких роликів про туризм Славська та просувати сторінку селища в соціальних мережах. Цю частину роботи розробники ще не завершили, на сьогодні готові сім тематичних роликів. У них йдеться про басейни селища, поїздки на квадроциклах та піші маршрути на гори Погар, Ільзу, Високий верх, Тростян.
Зазначимо, компанія "Кіностудія ВТМН" зареєстрована 2019 року в смт. Славське. Її власником є маркетолог Віталій Соболевський. Йому також належить рекламне агентство Vitamin Branding Agency та відеопродакшн Vitamin FilmStudio.
Додамо, у квітні цього року голова Львівської ОДА Максим Козицький дозволив розбудувати гірськолижний комплекс "Захар Беркут" у селі Волосянка.