Євроколію проведуть до станції Скнилів, щоб уникнути перевантаження станції "Львів".
Про це повідомив начальник Львівської ОВА Максим Козицький на своїй сторінці у Фейсбуці.
Цього року, у рамках проєкту Варшава – Львів – Київ, стартує будівництво залізничної колії європейського стандарту 1435 мм на ділянці Мостиська – Скнилів.
На дільниці від Мостиськ до Скнилова необхідно реконструювати 72,9 км колії 1520 мм на колію шириною 1435 мм. Модернізувати дільницю від станції Мостиська до Скнилова допоможе Агентство США з міжнародного розвитку.
"Це вкрай важливий проєкт, який дозволить забезпечити ефективне міжнародне залізничне сполучення між Польщею, країнами Євросоюзу та Україною. Станція "Скнилів" стане міжнародним залізничним хабом. Для розбудови хабу обрали саме її, щоб уникнути перевантаження станції "Львів", через яку прямують більшість внутрішньодержавних поїздів" – зазначив Козицький.
За його словами, колію будуть використовувати для вантажних та пасажирських перевезень між Україною та країнами Євросоюзу.
"Станом на сьогодні на цю ділянку вже є техніко-економічне обґрунтування та проєктно-кошторисна документація, крім того, проєкт проходить оцінку впливу на довкілля. Паралельно триває обговорення з інвесторами щодо наступних етапів реалізації проєкту" – додав Козицький.
Нагадаємо, раніше Укрзалізниця планувала завершити проєкт будівництва євроколії між Польщею та станцією Скнилів у Львові до кінця минулого року.
Також з 15 жовтня 2023 року відкрила новий рейс між Львовом та Варшавою з пересадкою у Рава-Руській.
Додамо, на початку 2023 року в рамках проєкту Варшава – Львів – Київ стартувало будівництво нової швидкісної залізничної колії зі столиці Польщі до Львова з передбачуваною максимальною робочою швидкістю 250 км/год, яке може тривати від 3 до 5 років.