За підсумками січня-липня 2014 р. обсяги імпорту хлібобулочних виробів в Україну в порівнянні з аналогічним періодом 2013 р., у натуральному виразі зменшилися на 11,6%.
Всього в Україну було ввезено 3,1 тис. т продукції на суму близько 80,4 млн. грн., інформує прес-служба ПАТ «Концерн Хлібпром».
«В даному випадку ми говоримо про хлібобулочні напівфабрикати, ввезення яких в Україну і в подальшому, на нашу думку, буде скорочуватися — прокоментувала Галина Янишівська, директор з маркетингу ПАТ «Концерн Хлібпром». — Очевидні тенденції, що внаслідок девальвації гривні ціни на імпортну продукцію зростають, а купівельна спроможність населення знижується. При цьому ми розуміємо, що в Україні існують продукти європейського зразка, якими імпорт цілком повноцінно можна замінити. Наприклад, в асортименті «Концерну Хлібпром» — це такі позиції, як булочки для хот-догів, чіабатти, багети, напівбагети, хлібці.
Частка хлібів за європейськими рецептурами в асортименті заморожених напівфабрикатів компанії становить 75%. Що стосується суміжних продуктів, таких, як здоба та кондитерські вироби, зокрема, круасани, то на зростання їх продажів у вітчизняному виконанні можуть мати вплив також патріотичні настрої українців. Адже в нашій країні останнім часом все популярніший тренд купувати продукцію місцевого виробника».
За статистичними даними, структура імпорту в розрізі видів продукції в січні-липні 2014 р. мала наступний вигляд: «Вироби сухі або тривалого зберігання» (29,7% від загального об’єму імпорту в натуральному виразі), «Вироби здобні» (29,5%), «Пироги, пиріжки, пончики» (8,0%), «Інші» (32,9%) — куди входять заморожені хлібобулочні вироби, маца, тостовий хліб, хліб для сендвічів і булочні вироби тривалого зберігання.
Довідка:
ПАТ «Концерн Хлібпром» входить до групи найбільших виробників хліба в Україні і об’єднує в своєму складі 8 виробничих підрозділів у Львівській та Вінницькій областях. Компанії належать такі торгові марки: «Хлібна хата», «Львівський хліб», «Живий злак», «Вінницяхліб», «Bandinelli», «Любляна», «Наминайко».