Якісний журналізм – це люди, а також інновації, наприклад, мультимедійні редакції, але не в українському розумінні цього слова.
Таку думку висловила сьогодні на лекції головний редактор Mediasapiens (ГО «Телекритика»), заслужений журналіст України Діана Дуцик.
«Для усіх медіа у світі головне питання: як продавати контент? Продаватися може лише якісний контент, а якісний контент – це люди, кадри, а також сучасні мультимедійні редакції, яких не маємо. Нема в Україні топ-менеджерів високого класу, які могли б організувати роботу таких редакцій. Ми відстали в журналістиці назавжди», - додала Діана Дуцик.
Також Діана Дуцик вважає, що якість журналістики в Україні – це комплексна проблема. Не можна сказати, що якість погана через викладачів або через те, що студенти погано навчаються. Суспільство не вимагає від медіа якісної інформації, воно не готове платити за якісну інформацію, а медіа – це все-таки не благодійні організації, це бізнес-структури.
Проблема також в тому, що рівень інформаційної культури, який мають наші медіа-олігархи, є досить низьким, ставлення до медіа є специфічним.
А що стосується довіри до медіа, то ставлення людей до журналістів 20 років тому було позитивним. В перше 10-ліття незалежної України журналістів поважали за те, що вони відкривали нові сторінки, невідомі колись радянським громадянам. Також політичний клас ставився до журналістів з повагою.
Сьогодні багато людей та політиків зневажливо ставляться до журналістів, а рівень довіри, як ніколи, низький.