Послуга доступна завдяки поштоматам нового зразку, які з'явилися лише нещодавно.
Коронавірус вплинув не тільки на повсякденне життя людей, а й на роботу багатьох ринків. Серед них – індустрія онлайн-торгівлі та поштово-логістичні послуги. Карантин спровокував активне зростання інтернет-продажів і значно збільшив обсяг поштових відправлень. За період пандемії кількість посилок з інтернет-покупками в усіх країнах зросла більш ніж на 60%, зокрема, й в Україні.
Зважаючи на потреби споживачів, а також підвищення норми безпеки, глобальна група компаній Meest розширила мережу власних поштоматів, а також запровадила унікальний для України сервіс. Тепер українці можуть не тільки отримувати, але й відправляти посилки безконтактно – лише за допомогою мобільного додатка та поштомата. Без черг, додаткових контактів зі співробітниками поштово-логістичних компаній, у будь-який зручний час за лічені хвилини.
Зараз в Україні ця послуга доступна лише через мережу поштоматів Meest.
Щоб надіслати відправлення безконтактно, потрібно створити його онлайн, заповнивши необхідні параметри в мобільному додатку. Після цього вибрати поштомат, вкласти до нього посилку та виконати ще кілька простих кроків, які запропонує система. Сплатити послуги з доставлення через додаток зможуть і отримувач, і, за бажанням, відправник.
Отримання посилок через поштомат також здійснюється з використанням додатку. Для цього потрібно вибрати в його меню посилку, яку необхідно забрати, і оплатити її там же або в найближчому терміналі самообслуговування за номером відправлення. Потім просканувати QR-код, щоб відкрити скриньку поштомату й отримати відправлення.
Для зручності користувачів більшість безконтактних поштоматів працюють цілодобово, а решта до 22:00-23:00. Поштомати розташовані в популярних торгових та розважальних мережах, на заправках, в аптеках. Серед них "Епіцентр", "Екомаркет", "Коло", "Спортлайф", "Копійка, "Скарбниця", "ОККО", "Подорожник" та інші.
Ростислав Кісіль, президент глобальної групи компаній Meest: "Швидко, безпечно, вигідно і без додаткових контактів – саме таким має бути сучасний поштовий сервіс, і не тільки в період пандемії. Я вважаю, що у 2020 році відправлення посилок, як і отримання, не має займати в людини більше, ніж п'ять хвилин. До того ж безконтактні сервіси стають у світі дедалі популярнішими. А впровадження новітніх ІТ-технологій та оптимізація процедур оформлення й оплати відправлень цілком дозволяють нам вкластися в цей термін".
Нагадаємо, що у березні поштово-логістичний оператор Meest відкрив сім відділень на Львівщині. Також цьогоріч група Meest представила проєкт GiftsForUkraine для допомоги рідним під час карантину. А 5 жовтня президент міжнародної поштово-логістичної групи компаній Meest Ростислав Кісіль підписав угоду з засновниками української компанії PRANA про її участь у проєкті "Зелена логістика"