Управління транспорту та зв’язку Львівської міськради за результатами перевірки виконання умов договорів фірмами-перевізниками визначило, що лише комунальне підприємство АТП №1 надає мешканцям якісні послуги, а от в роботі приватних перевізників є недоліки.
Про це повідомила прес-служба Львівської міськради.
Основні показники відповідно до договору, які перевірятиме комісія – це закупівля автобусів з низьким рівнем підлоги великої пасажиромісткості в кількості 20% від загальної чисельності транспортних засобів на маршрутах протягом року, закупівля, встановлення GPS та надання доступу управлінню транспорту до пристроїв навігації. з заначено у повідомленні.
«Проаналізувавши інформацію, яка є в управлінні транспорту та зв’язку, щодо оновлення рухомого складу та заміни автобусів на великі з низьким рівнем підлоги, щодо встановлення навігаційних пристроїв, на жаль, можемо констатувати, що не усі перевізники повноцінно виконали умови договорів», - зазначив заступник начальника управління транспорту та зв’язку Андрій Білоус.
Відтак, за даними управління транспорту, інформація щодо закупівлі автобусів з низьким рівнем підлоги великої пасажиромісткості в кількості 20% від загальної чисельності транспортних засобів на маршрутах відповідно до договорів така: тільки один перевізник забезпечив заміну автобусів на великі з низьким рівнем підголи. Це – комунальне підприємство АТП №1. Всі інші перевізники протягом року не замінили 20% автобусів, що обслуговують міські маршрути, на великі з низьким рівнем підлоги.
На міських маршрутах ЛК АТП №1, відповідно до договору, має працювати 161 одиниця транспорту. Відтак, протягом 2012 року підприємство мало б замінити 32 автобуси.
«Реально великі автобуси курсують на маршруті №1А – 8 машин, №2А – 4 машини, №3А – 14 машин, №4А – 11 машин, №5А – 4 машини, №6А – 3 машини, №16 – 12 машин, №46 – 12 машин. Тобто, перевізник замінив значно більше автобусів, ніж передбачалось договором», - уточнив Андрій Білоус.
На маршрутах, які обслуговує ТзОВ «Фіакр-Львів», відповідно до договорів, мало б працювати 125 машин. Протягом року підприємство мало замінити 25 автобусів на великі з низьким рівнем підлоги.
«Сьогодні на маршрутах цього підприємства курсує 24 великі автобуси (12 великих автобусів на маршруті №24 та 12 великих автобусів на маршруті №18)», - додав Андрій Білоус.
На міських маршрутах, які обслуговує ТзОВ «Міра і К», мало б працювати 125 автобусів. Протягом року підприємство мало б замінити 25 автобусів на великі з низьким рівнем підлоги.
«За нашими даними на маршрутах цього перевізника не курсує жоден великий автобус», - додав Андрій Білоус.
Перевізник ПАТ ЛАТП 14630 для обслуговування міських маршрутів мав би надати 125 автобусів. Протягом року, відповідно до договорів, підприємство мало замінити 25 автобусів на великі з низьким рівнем підлоги.
«Сьогодні на маршрутах цього перевізника курсує тільки 15 великих автобусів – 10 на маршруті №31 та 5 на маршруті №42», - уточнив Андрій Білоус.
Щодо виконання іншого пункту договору – закупівлі, встановлення GPS-пристроїв та надання доступу до системи управлінню транспорту та зв’язку – усі перевізники переконують, що виконали його повністю і на всіх автобусах встановили GPS-трекери.
«Станом на сьогодні управління транспорту та зв’язку має доступ і контролює за допомогою супутникової навігації 33 автобуси ЛК АТП №1, 125 автобусів ТзОВ «Фіакр-Львів», 60 автобусів ПАТ ЛАТП 14630 та 69 автобусів ТзОВ «Міра і К», - розповів Андрій Білоус.
Не перевірятиметься приватне підприємство «Успіх БМ», оскільки з цим перевізником договір був укладений значно пізніше, - зазначили в управлінні транспорту та зв’язку.
Нагадаємо, львівські фірми-перевізники наполягають на підвищені тарифу на проїзд до 3 грн. Однак влада Львова вважає, що якість послуг перевізників не відповідає такій ціні.