Львів на шляху до агломерації має значні проблеми з транспортним колапсом та цвинтарями.
Сьогодні, 11 грудня, у Львові відбувся круглий стіл "Львівська агломерація: перспективи, загрози та виклики", де науковці, чиновники та громадські експерти обговорили подальше розширення Львова, який нині звідусіль оточений новоствореними ОТГ.
Під час обговорення колишній заступник головного архітектора Львова Олександр Ярема зазначив, що у Львові нині є безліч проблем, поміж яких: транспортний колапс, утилізація відходів та поховання людей. Також місто потребує будівництва транспортних розв'язок та об'їзних доріг.
"Голосківське кладовище вже підбирається до житлового північного району та практично заходить на прилеглу території житлових зон – це дуже страшно. А щоб від Городоцької доїхати до Івано-Франківської траси, то треба 2 години стояти в транспортному колапсі. А як доїхати до Винників і як проїхати ті Винники? Пішки, напевне, краще. Транспортна мережа Львова в такому стані, що вона не відповідає жодному здоровому глузду" – заявив Олександр Ярема.
За його словами, у Львові вже не залишилося ділянок для будівництва. Місто може лише проводити реставрацію, оскільки масштабні новозведені житлові квартали створюють велике навантаження на транспортні та технічні мережі.
"На площі перед університетом Івана Франка планують будівництво підземного паркінгу і все через готель "Банк", якому необхідний паркінг на 200 місць, щоб отримати п'яту зірку. Але як доїхати до цього паркінгу, якщо немає транспортної мережі? Ми також маємо потенційного гіганта олігарха, який будуватиме готель на вулиці Стрийській, але для кого він потрібен, якщо стане викликом для міського населення" – додав Олександр Ярема.
Крім цього він зазначив, що на Львівщині є багато санаторіїв та баз відпочинку, де є унікальні лікувальні води та джерела, однак іноземні туристи не можуть до них добратися через відстуність належної інфраструктури та дорожнього покриття.
Нагадаємо, сьогодні у Львові під час круглого столу обговорили перспективи, загрози та виклики Львівської агломерації.