Середа, 25 вересня 2013, 15:25
Наприкінці літа у касах позакласних вокзалів, а також у міських касах попереднього продажу залізничних квитків у Львові було встановлено спеціалізовану систему для архівування розмов між пасажирами та касирами.
Як повідомляє прес-служба Львівської залізниці, ці пристрої допомагають у випадку скарг пасажира на обслуговування оперативно провести розбір ситуації, проаналізувати роботу касира.
Системи архівування розмов встановлені на вокзалах у Львові, Рівному, Ужгороді, Івано-Франківську, Чернівцях, Чопі, Тернополі та у міських касах на вулиці Гнатюка у Львові. Касири стверджують, що почувають себе тепер комфортніше, адже на непорозуміння чи скарги від пасажирів можна оперативно відреагувати. Встановлена система архівує розмови протягом місяця, а доступ до системи мають лише кілька відповідальних осіб, відтак унеможливлене втручання сторонніх людей чи самих працівників у роботу системи архівування.
Уже протягом майже двох місяців роботи системи розмови касирів з пасажирами кілька разів аналізувала спеціальна комісія, до складу якої входять фахівці пасажирської служби, начальники вокзалів, представники профспілкових органів. Самі ж квиткові касири зазначили, що система жодним чином не вплинула на їх роботу, адже дотримання фінансової дисципліни і культура обслуговування для них завжди були на першому місці. Натомість деякі пасажири, які полюбляють посваритися з залізничниками, поводять себе чемніше, коли розуміють, що їх розмову зафіксовано.
Приєднуйтесь до нашого нового каналу в Telegram
Підтримай журналістів ІА Варіанти
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.
Продовжуючи переглядати varianty.lviv.ua, ви підтверджуєте, що ознайомилися з Правилами користування сайтом , і погоджуєтеся з Політикою конфіденційності. Зрозуміло