Новини

Соціум

ЗМІ

ЗМІ

obozrevatel.com

Львівський осередок спілки журналістів закликав ЗМІ вести чесну інформаційну кампанію

Вівторок, 14 жовтня 2014, 14:18

Львівська обласна організація Національної спілки журналістів України закликала журналістів перед виборами вести чисту та чесну інформаційну кампанію та нагадує, що ефіри повинні бути однаково доступними для всіх кандидатів.

Про це йдеться у звернення ЛОО НСЖУ, текст якого подаємо у повному обсязі:

"Звернення Львівської обласної організації Національної спілки журналістів України до своїх колег-кандидатів до Верховної Ради України
Шановні колеги!

Україна вкотре готується до виборів. Кожен українець сподівається привести до парламенту лише проукраїнські політичні сили, щоб забезпечити своїй державі мир, європейський вектор реформ, щоденну стабільність та відчуття гідності.

Сьогодні теле- та радіоефіри переповнені передвиборчою агітацією та найрізноманітнішими обіцянками. Представники різних політичних сил роблять все можливе, аби їх чули, бачили, про них писали. Та все має мати межу. Ефіри повинні бути однаково доступними для всіх кандидатів, незалежно від того, яку політичну силу вони представляють. Чесність та професійність журналістів слід спрямовувати виключно на висвітлення незаангажованої та правдивої інформації, яка несе користь суспільству. Журналісти в жодному разі не повинні бути інструментом у руках політиків, які хочуть прийти до влади за будь-яку ціну.

Пам’ятаймо, що засоби масової Інформації – це інструмент формування довіри громадської думки, правильної і максимально чесної позиції. Тому за утвердження цих понять в суспільстві відповідальні саме журналісти. Тож, подаймо політикам приклад чесної агітації, без використання маніпулятивних та «чорних» технологій. Політика не повинна губити журналіста як фахівця. Журналістська діяльність кандидата і його великі можливості доступу до газет, телепрограм, інтернет-видань, радіо не можуть бути єдиним агітаційним проявом. Адже саме сьогодні суспільство потребує конкретних справ, аніж порожніх висловлювань.

Закликаємо усіх кандидатів – журналістів, політологів, медіа-експертів – вести чисту та чесну інформаційну кампанію, без використання «медіа-кілерства», «медіа-рейдерства» та «джинсування», аби не понижувати особливий статус та поняття журналістики. Пам’ятайте, про етичний кодекс журналіста та принципи журналістської діяльності, що повинні базуватись виключно на моральних засадах та об’єктивності".

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.