Метро та Сільпо завищували ціни на продукти

Середа, 29 квітня 2015, 17:34

Антимонопольний комітет України викрив змову найбільших торгівельних мереж країни.

Про це повідомила прес-служба Антимонопольного комітету України.

АМКУ визнав винними великі торговельні мережі у завищенні цін для споживачів.

«Діяльність картелю призводила до обмеження конкуренції на ринку послуг з організації роздрібної торгівлі. Це призвело до суттєвого завищення цін для споживачів на товари повсякденного вжитку», - розповіли у прес-службі АМКУ.

Змовники діяли під брендами «Сільпо», «Фора», «Фуршет», «Велика кишеня», «ЕКО маркет», «Караван», «Білла», «Новус», «Спар», «Бімаркет», «Метро»та дослідницькою компанією «АСНільсен Юкрейн».

Відтак, АМКУ, виходячи з ситуації на ринку та враховуючи ймовірність негативного впливу максимальних розмірів штрафних санкцій на споживчі ціни, наклав загальний штраф на змовників у розмірі 203,616  млн. грн.

Також «АСНільсен Юкрейн» та торговельні мережі зобов’язані зменшити ціни на продукти та припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції протягом 2 місяців.

За оцінками Антимонопольного комітету України, виконання цих вимог забезпечить звільнення для розвитку економіки 20 млрд. грн щороку.

Мітки: АМКУ, економіка, ринок, супермаркет, торгівля