На Львівщині служба "112" опрацювала майже 3 тис. звернень

Понеділок, 6 липня 2015, 12:15

За червень цього року служба "112" опрацювала майже 3 тис звернень мешканців Львівщини.

Про це повідомила прес-служба Львівської ОДА.

У червні служба "112" опрацювала 2 988 звернень від мешканців Львівської області. Зі цієї кількості звернень 500 скерували на екстрену службу "101", 619 – на "102", 605 – на "103", 53 – на "104". Ще 1 211 звернень опрацювала "Гаряча лінія області".

На "Гарячу лінію області" громадяни найчастіше зверталися з питань транспорту, ремонту доріг, комунального господарства. З отриманих звернень 958 заявникам надали відповіді, ще 253 звернення перебувають на виконанні.

Нагадаємо, у березні на Львівщині вперше в Україні з'явилася служба екстреної допомоги комунальних служб та органів влади за номером "112".

 

 

 

Мітки: гаряча лінія, екстренні служби, звернення, номер 112