Сьогодні виконком Львівської міської ради прийняв рішення про створення ще одного комунального АТП, яке займатиметься перевезенням пасажирів.
Сьогодні, 9 лютого, виконавчий комітет Львівської міської ради прийняв рішення щодо створення ще одного комунального автотранспортного підприємства – АТП №2. Втім остаточне рішення прийматимуть депутати на сесії міськради 15 лютого.
Про це повідомляє кореспондент Варіантів.
Комунальне АТП №2 працюватиме паралельно з АТП-1, яке має понад 20 млн грн боргу перед ЛАЗом за придбані ще у 2010 році автобуси. Суд вже арештував всі автобуси АТП-1, а не лише ті, які придбали у ЛАЗу. Відтак це може паралізувати транспортну систему Львова.
"На засіданні виконавчого комітету було прийнято рішення про доцільність створення АТП №2. Це рішення ми винесли за результатами ряду нарад. Станом на сьогодні через рішення судів є арешт рахунків та майна, відтак робота АТП-1 є фактично заблокованою. Ми хотіли би продовжувати розвиток перевезення пасажирів автомобільним транспортом у Львові. В бюджеті цього року передбачені кошти на придбання нових автобусів, відповідно, зараз це неможливо реалізувати. Ми жодним чином не ухиляємось від виконання рішень судів. Очевидно, що ця ситуація (з судами щодо боргу АТП-1, – ред.) буде і далі тривати. Але щоб не зупинятися у розвитку, було прийнято рішення про сторення АТП №2. Наступним кроком буде прийняття на сесії міської ради відповідної ухвали", – розповіла директорка юридичного департаменту Львівської міської ради Гелена Пайонкевич.
За її словами, автобуси, які є у власності АТП-1, передати на баланс новоствореного АТП №2 наразі неможливо. В першу чергу, якщо депутати міської ради підтримають таке рішення, визначатимуться з керівником для АТП №2 та місцем його дислокації.
"Станом на сьогодні ті автобуси, які є в АТП-1, передати не можна. Адже є заборона відчуження майна, згідно з законодавством, передача майна з одного підприємства на інше вважається відчуженням майна. Ніхто на себе не візьме відповідальність за такі речі. Тому, в першу чергу, стоятиме питання про призначення керівника підприємства, визначення бази дислокації", – пояснила Гелена Пайонкевич.
Щодо конкурсу перевізників, який мають оголосили у Львові вже найближчим часом, то Гелена Пайонкевич зазначила, що подаватиметься те комунальне підприємство, яке "буде мати можливість відповідати всім умовам конкурсу".
Зазначимо, Львівська міськрада має відшкодувати 20 млн грн за придбані для АТП-1 автобуси товариству з обмеженою відповідальністю "Оптимум Фактор", які, у свою чергу, заборгував йому ліквідований ЛАЗ.
А одним із власників фірми "Оптимум Фактор" вказана Таїсія Саніна, дружина власника збанкрутілого ЛАЗу, російського бізнесмена Ігоря Чуркіна. Через це у Львові протестували активісти, проти також виступили деякі депутати обласної ради.
Нагадаємо, вчора під час візиту до Львова Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман зауважив, що не знає про те, що борг міста перед ЛАЗом за придбані автобуси для комунального АТП-1 може спричинити транспортний колапс у Львові.