Новини

Соціум

Львів

Львів

П'ятниця, 11 січня 2019, 13:52758

За минулий рік Львів відвідало більше 2 мільйонів туристів

За статистикою туристи принесли 151 млн. грн. в місцевий бюджет.

Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Уже 9-й рік поспіль у Львові проводять маркетингові дослідження туристів. Цьогоріч в опитуванні взяли участь 2200 відвідувачів міста. Їх географія є досить широкою і представляє усі континенти світу. Ключовими туристичними ринками й надалі залишаються Україна (43,0%), Польща (16,6%), Білорусь (7,1%), спостерігається дещо спад туристів з Туреччини (7,1%) та приріст з Німеччини (4,0%), США (3,0%), Канади (1,0%). У 2018 році вперше спостерігаємо у ТОП-10 лідерів ринок Ізраїлю, що становить 0,9% від загальної чисельності туристів. Загальна кількість туристів, яка відвідала Львів протягом року становить 2.2 млн.

Також вперше підрахували лояльність туристів до міста та рівень емоційного навантаження з яким повертаються додому. Цей показник є важливим інструментом вимірювання прихильності туристів, адже, як відомо, найкраща реклама – "сарафанне радіо". NPS (Net Promoter Score) у 2018 році склав +73,6% (можливий діапазон від -100% до +100%), що свідчить про подальші активні та натхнені рекомендації своїм рідним і знайомим відвідати наше місто та бажання знову повернутись.

Індекс туристичної привабливості міста становить 4,8, а індекс задоволеності туристичними послугами – 4,4 (із 5-ти можливих). Ці показники є традиційно високими та демонструють позитивну динаміку.

У 2018 році на 18% зросли надходження в місцевий бюджет від галузі туризму та становлять 151 млн грн. Також, зріс туристичний збір на 30% (6 536 тис.грн.).

Середні витрати туриста за 1 день (74 євро) залишаються незмінними. Загальна чисельність туристів, у зв’язку з військовими діями у країні та введенням воєнного стану напередодні новорічно-різдвяних свят, становить 2,2 млн.

Серед опитаних туристів переважають ті, які подорожують з метою відпочинку (72,8%) та уже не вперше у Львові (51,0%). Варто звернути увагу й на конференц-делегатів, чисельність яких зросла на 3,5% та складає 10,6%.

Уже традиційно, українці надають перевагу добиратись потягом (63,1%), а іноземці – літаком (48,9%). Туристи, з кожним роком, все більше віддають перевагу проживанню в хостелах, у 2018 році ця частка зросла на 9,1%, і становила 28,4%. Проте, лідером все ще залишаються готелі, які обрали 31,8% туристів (у 2017 році – 37,1%). Бронювання житла здійснюють, здебільшого, через booking.com (39,6%) або безпосередньо на сайті закладу розміщення (26,1%).

Найчастіше подорожують з друзями (43,5%). Іноземці також надають перевагу самостійним поїздкам (29,5%), а українці – сімейним (35,4%).

Туристи у Львові полюбляють випити кави та поїсти щось смачного в затишній атмосфері (72,5%), прогулятись історичним центром міста (66,9%) і відвідати культурні заклади та події (57,7%).

Традиційно, основними містами-альтернативами, які туристи розглядали при плануванні подорожі, є Київ, Одеса, Чернівці та Ужгород. В переліку іноземних "конкурентів" – Краків, Прага та Варшава.

Нагадаємо, наприкінці вересня у Центрі туристичної інформації презентувалиLviv City Card, яка включає безкоштовний проїзд в електротранспорті, вхід у близко 20 музеїв та галерей, оглядові екскурсії містом, підйом на вежу Ратуші, картку мобільного оператора і знижки у закладах-партнерах громадського харчування.

Крім цього, цьогоріч дві громадські організації Львова отримали від міськради кошти для створення нових туристичних локацій у місті. 

Також на початку грудня Львівська міськрада оголосила конкурс на посаду керівника управління туризму, яке у вересні цього року очолила Ліна Остапчук. 

Тепер ви можете стежити за новинами Варіантів на Telegram-каналі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі читачів:
Додаткова інформація: