ЛКП Зелене місто витратить 1,6 млн грн на висвітлення своєї діяльності у ЗМІ та створення сайту щодо вивезення сміття зі Львова.
Львівське комунальне підприємство "Зелене місто" оголосило тендер у системі ProZorro на послуги з організації та підтримки зв’язків із громадськістю, які переможець тендеру має здійснити до 31 грудня 2021 року.
Аукціон стартує 2 жовтня, а очікувана вартість послуг становить 1 633 400 грн.
Як вказано у закупівлі, протягом двох років з моменту підписання договору, переможець тендеру має інформувати громадськість щодо діяльності підприємства.
Зокрема, йдеться про виготовлення інформаційної аудіовізуальної, друкованої продукції та розміщення в ЗМІ; моніторинг онлайн-медіа та соціальних мереж та формування відповідних звітів за результатами такого моніторингу; дизайн та розміщення матеріалів про роботу підприємства в соцмережах, пресі; періодичне проведення дослідження громадської думки про роботу підприємства.
Крім цього потрібно запустити сайт, який буде присвячений проекту "Комплексне вирішення проблем поводження з твердими побутовими відходами у м. Львові".
Очікувані показники ефективності, що мають бути досягнуті:
- загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими у рамках діяльності має становити не менше 1 100 000 осіб;
- кількість контактів аудиторії у соціальних мережах і веб-платформах з інформаційними матеріалами, виготовленими та розповсюдженими має становити не менше 700 000 осіб;
- не менше 85% мешканців Львова та прилеглих населених пунктів мають володіти інформацією, або хоча б чули, про проекти, що реалізуються ЛКП "Зелене місто".
Нагадаємо, з червня 2017 року директором ЛКП "Зелене місто" є Вадим Ноздря, а 13 вересня ЛКП "Збиранка" приєднали до ЛКП "Зелене місто", яке відтепер повністю опікуватиметься Грибовицьким сміттєзвалищем.
У червні 2017 року ЛКП "Крокус-послуги", яке займалося пранням та хімчисткою, перейменували на ЛКП "Зелене місто".