Укрзалізниця припиняє закупівлю рейкових сполучень у "Корпорації КРТ", що належить братам Дубневичам.
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
Укрзалізниця припинила закуповувати рейкові сполучення виробництва "Корпорації КРТ" через завищену ціну та погану якість продукції.
Після зупинки співпраці Укрзалізниця планує змінити необхідні нормативні документи і ДСТУ щодо залізничних скріплень, які колись були прописані під КРТ. Зробити це хочуть вже за півтора місяці.
Зазначимо, Укрзалізниця і Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) найближчим часом оголосять тендер на закупівлю матеріалів для модернізації залізничних колій, в тому числі рейкових скріплень. Закупівля відбудеться за правилами ЄБРР із застосування електронного майданчика для закупівель – ECEPP. Це дозволить залучити до конкурсу широке коло вітчизняних і зарубіжних виробників.
"Наприклад, німецька Vossloh, один зі світових лідерів з виробництва скріплень. В Україні є 1-2 компанії, які можуть виробляти дану продукцію", –розповів голова АТ Укрзалізниця Євген Кравцов.
Нагадаємо, тендерна документація замовника-Укрзалізниці не дозволяла пропонувати еквівалентні товари. Ніхто, окрім ТОВ НВП "Корпорація КРТ" братів Дубневичів, не міг виготовляти анкери за вказаними техумовами, оскільки вони запатентували цю деталь.
Додамо, в липні 2018 року податківці здійснили 15 спроб перевірок "Корпорації КРТ" заради повернення до держбюджету півмільярда гривень.
Власниками ТзОВ "Корпорація КРТ" є народні депутати Богдан та Ярослав Дубневичі. Ярослав Дубневич був головою транспортного комітету, а Богдан Дубневич – членом бюджетного комітету Верховної Ради.