Тупенька хохляцька пародія на італійський фільм Perfetti sconosciuti.
Придуркуватий треш на Валентина від компанії бездарних акторів з режисером, сценаристом та продюсером Олександром Бєляком.
Режисер стрічки Гола правда Олександр Бєляк майже все безбожно тирить для свого бездарного кіно з фільму Perfetti sconosciuti (2016) Паоло Дженовезе. І це навздогін йому ще навіть можна кинути у спину голлівудський фільм Гола правда (The Ugly Truth) Джерардом Батлером та Кетрін Гейґл 2009 року. Звісно, що свої італійські джерела Бєляк ще так-сяк розбавляє у цій халтурі айтішною темою (хоча тема телефонів згодом таки зринає), але жахлива акторська гра лише більше підкреслює недосяжність цієї вторинної гидоти до апеннінського рівня.
І персонажиня Єва, і уся геометрія персонажа Джедули (коханки+дитина), і періодичний Місяць у кадрі (бо в італійців усе відбувалось під час місячного затемнення), і навіть аналогічний італійському фінал стрічки у Бєляка стають лише пародією на кіно. Пародією хохляцькою, бо детектор брехні у цьому фільмі чомусь винятково гаваріт парусскі. Спів народної пісні "Ой, на горі два дубки" обдаровує Вову винятковою придуркуватістю, хоча він і схожий так на Джеймі Дорнана (спочатку, звісно, має бути серіал The Fall, а вже потім 50 відтінків сірого). Недолуга комедійність Голої правди на титрах ще навіщось вивалює свої блуперси (ніби там справді може бути щось смішного), і там, звісно, всі також поголовно гаварят парусскі.
Бездарні персонажі однакового штибу безпардонно косять під італійців та неймовірно жахливо переграють своїми дикими інтонаціями й тупими діалогами. Дівчинка зі Скаженого весілля також недалеко втікає від того трешу зі своїми інтонаціями, а співак Laud лише посилює загальний маразм своєю убогою пісенькою. За примітивними жартами про секс ця халтура навіть з рейтингом +12 ніяк не може дотягнутись ні до груповухи, ні до мокрухи (бо детективні елементи нікуди не зникли), ні до порнухи, які хоча б якось могли її врятувати (саме так Гола правда й стає побратимкою фільму Зустріч однокласників). Навіщось з пальця у Голу правду ще висмоктали повію, але й вона тут не показує нічого особливого. Навіть гейську тему тут цмулять так цнотливо і без фантазії ("педрило" та "педик").
Ця нудна стрічка стає остаточним вироком акторським талантам Ступки та Джедули, яких за кілометр не варто підпускати до екрану. Але про це й так усі знали після реклами Київстару чи дівчинки-оралки. І тому найбільше вражає у цій начебто відвертій та прогресивній стрічці те, як тупо Бєляк впарює старорежимний пафос десь з 90-х років минулого століття про особливу жінку (Джеймс Блант зі своїм хітом "You're Beautiful" тут особливо підіграє цій допотопності мислення режисера). А чого ще чекати від такого дідуганського маразму в 2020 році, де навіть перемішування кави тестом на вагітність у Бєляка навіть не може стати гегом?
фото: kinoafisha.ua