Продовження рагульської хохляндії від сценариста тупеньких серіалів Останній москаль та Великі вуйки.
Аматорство та жлобство українських акторів і селебів у другій частині несмішної й допотопної недокомедії режисера Владислава Климчука (під псевдо Влад Дикий).
Після першої частини Скаженого весілля, а також серіалів Останній москаль та Великі вуйки, бездарну діяльність сценариста Миколи Куцика у Скаженому весіллі 2 можна дивитися зі закритими очима. У настільки передбачуваній халтурі сміятися знову немає над чим і тому Куцик вкотре залазить у кадр своєю бухою парсункою для хоч якогось ефекту. Творці фільму імітують зйомки пародії та навіть дають на титрах блуперси (для остаточно закоренілих ідіотиків). 7 мільйонів гривень від Держкіно йдуть на примітивну біганину та кривляння у недокомедії виховання подолянина Василя Середюка з тотальною присутністю продакт-плейсменту.
Після викінченої тупості сценариста Миколи Куцика у Скаженому весіллі 2 можна лише вкотре втішитись тим, що актора Назара Задніпровського завжди пам'ятатимуть через озвучування бородавочника Пумби, а також Ракети у Вартових Галактики, а не десь поруч з цим трешом. Примітивне мислення творців цього фільму обсмоктує та вилизує свої фішки до якогось вузьколобого ідеалу в одноклітинному всесвіті. Тут знову не можуть кроку зробити без цитування радянських комедій Гайдая, а афрофранцуз мусить обов'язково цитувати "Садок вишневий" з бородатих анекдотів. Навколо знову лунає російськомовне жлобство з лейбла Потапа, а куций проповідник Монатик стрибає в ролі захланного попика. Цікаво, чи після хрестика у дячка Позитива буде стільки православної дискусії, як в греко-католицьких священиків після кедів Дзідзя у Контрабасі.
Климчук знову охоче паразитує на російському хіті Жори Крижовнікова Гірко (2013), а історичними екскурсами у кріпаччину Куцик бавився ще у другому сезоні Останнього москаля, якщо, звісно, всує не згадувати джерелом натхнення російський фільм Про що говорять чоловіки (2010) Квартету І. На деяких дверях у Скаженому весіллі 2 можна помітити постери Відданої та Захара Беркута, і це також, типу, спроби гумору у творців цього маразму. Під час йоги можна згадати других Свінгерів і майже помітно, що сценарист якось бачив американські стрічки Problem Child (1990) та Ghost Dad (1990). А артиста Горбунова не рятує навіть травестія, і саме тому слова про аматорство та жлобство він повторює аж чотири рази.
Допотопна конструкція цього фільму експлуатує все знайоме з попередніх робіт сценариста Куцика, і за тими метафоричними евфемізмами навіть дивно, що нову дочку Середюка грає артистка Кузнецова, а не Кошмал (з Великих вуйків). Тема расизму Середюка повільно зникає, хоча опус про шоколадку тут ще можна почути, а натомість приходить ейджизм та протистояння села з клятим олігархатом, який усіх знає та все може купити. Але історія сентиментального буржуя-благодійника Юрія Левандовського (поляк Томаш Собчак так схожий на Дюжардена) з сирітським пунктиком на сімейних цінностях несподівано перетинається завдяки бібліотекарці Катерини Рубашкіної зі ще один мертвонародженим проектом з потойбіччя – трешом Готель Едельвейс – і це все, що треба знати про адекватність та Скажене весілля 2.
У Скаженому весіллі 2 Жадан говорить чужим голосом, а у фіналі рікою течуть соплі й сльози від виступу Олега Винника, і тому ніхто навіть не дивуватиметься, що у цьому фільмі тупість та обмеженість оголошують найбільшими сімейними чеснотами.
фото: planetakino.ua