Новини

ПАТ «ОКСІ БАНК»

Соціум

Львів

Середа, 11 березня 2020, 16:44

Садовий витратить майже 100 тисяч на туристів у Львові

Львів

Центр розвитку туризму Львова замовив за 94 тис грн дослідження туристів Львова.

Львівське комунальне підприємство "Центр розвитку туризму м. Львова" провело тендер у системі ProZorro на послуги з проведення досліджень туристів м. Львова, які переможець тендеру має здійснити до 31 грудня 2020 року.

Аукціон стартував 20 лютого, участь у ньому взяли Державний вищий навчальний заклад "Університет банківської справи", ТОВ "Форсервіс ЮА Сейлз" та ФОП Куленко Сергій Олександрович. Переможцем обрали Університет банківської справи,який запропонував здійснити дослідження за 94 200 грн, а очікувана вартість послуг становила 121 813 грн.

"Центр розвитку туризму м. Львова" планує отримали ключові дані про відпочинкових туристів Львова та підрахувати їхню загальну кількість за рік для розвитку туризму у місті.

Відтак, завданнями дослідження є:

- визначити середню тривалість перебування туриста у місті, мету їх подорожі, частоту відвідуваності ними міста;

- визначення суми, витраченої 1 туристом за 1 день; за весь період перебування; 1 туристом повністю на поїздку (включаючи транспорт та проживання);

- визначення частки іноземців серед загальної кількості туристів міста;

- визначення профілю відпочинкових туристів за основними соціально-демографічними характеристиками (країна-походження, вік, стать, рід зайнятості, рівень матеріального благополуччя тощо);

- визначення індексу туристичної привабливості та задоволеності туристичними послугами;

- визначення міст, які були альтернативами при плануванні подорожі, загальної оцінки подорожі;

- визначення найбільш привабливих для відвідування місць у Львові;

- розрахунок економічної вигоди для міста від туристів;

- визначити кількість туристів, що відвідують Львів протягом року.

Переможець тендеру повинен впродовж цього року провести опитування 1 700 респондентів та поповнювати по 170 анкет в місяць (85 – українці, 85 – іноземці). Опитування має проводитися на планшеті з надсиланням геолокації та з фотофіксацією.

На основі цього дослідження "Центр розвитку туризму м. Львова" планує визначити найпопулярніші туристичні локації міста та сформувати перелік рекомендацій щодо покращення туристичної інфраструктури Львова, на основі зауважень та пропозицій відпочивальників, а також проаналізувати динаміку зміни основних показників між різними сезонами.

Додамо, на початку 2019 року "Центр розвитку туризму" вже замовляв таке дослідження, тоді вартість послуг оцінили у  114 тисяч гривень. Також минулоріч ЛКП провело закупівлю на послуги "Таємного клієнта" за 75 тис грн.

Тепер ви можете стежити за новинами Варіантів на Telegram-каналі.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.