Новини

Посібник для журналістів
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Економіка

Центр розвитку туризму ЛМР

Четвер, 31 січня 2019, 15:55

У Садового просканують точки найбільшого бухла та мейклаву

Центр розвитку туризму ЛМР

Центр розвитку туризму замовив за 114 тисяч гривень дослідження туристів Львова.

Львівське комунальне некомерційне підприємство "Центр розвитку туризму м. Львова" оголосило тендер у системі ProZorro на послуги з проведення досліджень туристів Львова, які мають бути передані комунальному підприємству до 31 січня 2020 року.

Аукціон стартує 1 лютого, а очікувана вартість послуг становить 114 918 грн.

"Центр розвитку туризму м. Львова" планує отримали ключові дані про відпочинкових туристів Львова та підрахувати їхню загальну кількість за рік для розвитку туризму у місті.

Основними завданнями дослідження є:

- визначити середню тривалість перебування туриста у місті, мету їхньої подорожі, частоту відвідуваності ними міста;

- визначення суми, витраченої одним туристом за 1 день та за весь період перебування, а також повністю на поїздку (включаючи транспорт та проживання);

- визначення частки іноземців серед загальної кількості туристів міста;

- визначення індексу туристичної привабливості та задоволеності туристичними послугами

- визначення міст, які були альтернативами при плануванні подорожі, загальної оцінки подорожі;

- визначення найбільш привабливих для відвідування місць у Львові;

- визначення сервісу, що допоміг краще орієнтуватися в місті та відвідати об'єкти туристичного зацікавлення;

- визначити кількість туристів, що відвідують Львів протягом року.

Переможець тендеру повинен впродовж цього року провести опитування 2 000 респондентів та поповнювати по 170 анкет в місяць (85 – українці, 85 – іноземці).

На основі цього дослідження "Центр розвитку туризму м. Львова" планує визначити найпопулярніші туристичні локації міста та сформувати перелік рекомендацій щодо покращення туристичної інфраструктури Львова, на основі зауважень та пропозицій відпочивальників, а також проаналізувати динаміку зміни основних показників між різними сезонами.

Нагадаємо, у 2018 році Львів відвідали більше 2 мільйонів туристів.

Наприкінці вересня 2018 року у Центрі туристичної інформації презентували Lviv City Card, яка включає безкоштовний проїзд в електротранспорті, вхід у близко 20 музеїв та галерей, оглядові екскурсії містом, підйом на вежу Ратуші, картку мобільного оператора і знижки у закладах-партнерах громадського харчування.

Крім цього, минулоріч дві громадські організації Львова отримали від міськради кошти для створення нових туристичних локацій у місті. 

Також на початку грудня 2018 року Львівська міськрада оголосила конкурс на посаду керівника управління туризму, яке у вересні цього року очолила Ліна Остапчук.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.