Новини

ПАТ «ОКСІ БАНК»

Політика

вантажівки

Вівторок, 2 лютого 2021, 16:18

9 нардепів з Львівщини не підтримали ініціативу щодо вагового контролю вантажівок

вантажівки

Верховна Рада ухвалила в першому читанні закон щодо впровадження автоматичного габаритно-вагового контролю на дорогах України.

Сьогодні, 2 лютого, Верховна Рада прийняла у першому читанні прийняла законопроект №3742 щодо автоматичної фіксації габаритно-вагових параметрів авто. "За" проголосували 308 народних депутатів.

Законопроект законодавчо закріплює автоматичну фіксацію порушень ГВК та розширюються повноваження "Укртрансбезпеки" – вона матиме право стягувати у судовому порядку плату за проїзд для вантажівок, які порушують габаритно-вагові параметри.

Також, згідно із документом, встановлюється відповідальність на вантажовідправника як першої ланки у вантажних перевезеннях і значно підвищує відповідальність автоперевізників за недотримання габаритно-вагових норм.

Як наголосили у Міністерстві інфраструктури України, ухвалені у першому читанні нормативи пов’язані з законопроектом №3743, який також чекає на друге читання у парламенті. Він посилює відповідальність учасників перевезень і вводить нові штрафи за порушення габаритно-вагових параметрів:

- штраф для вантажовідправників за порушення при внесенні відомостей у товарно-транспортні накладні або інші документи на вантаж у розмірі 34 тис грн;

- штраф для користувачів (власників) транспортних засобів за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових норм в залежності від % перевантаження: до 2 % включно у розмірі 1700 грн; від 2% до 5% у розмірі 5100 грн; від 5% до 10% у розмірі 8500 грн; (залишені без змін) від 10% до 20% у розмірі 17 тис грн; (залишені без змін) від 20% до 30% у розмірі 34 тис грн; понад 30% у розмірі 51 тис грн;

- штраф за відмову від проходження ГВК у розмірі 51 тис грн;

- штраф для посадових осіб суб’єктів господарювання, громадян-суб’єктів підприємницької діяльності та/або водіїв за невиконання законних вимог працівників Укртрансбезпеки щодо перевірки дотримання вимог законодавства про автомобільний транспорт, усунення порушень законодавства з безпеки на автомобільному транспорті або створення перешкод для виконання покладених на них обов’язків, завдань у розмірі 51 тис грн.

З львівських нардепів законопроект підтримали: Андрій Герус (Слуга народу), Юрій Камельчук (Слуга народу), Мар'ян Заблоцький (Слуга народу), Остап Шипайло (Слуга народу), Святослав Юраш (Слуга народу),  Ростислав Тістик (Слуга народу), Орест Саламаха (Слуга народу), Євген Петруняк (Слуга народу), Ірина Верещук (Слуга народу), Юрій Загородній (Опозиційна платформа – За життя), Михайло Цимбалюк (Батьківщина), Ярослав Дубневич (За майбутнє), Тарас Батенко (За майбутнє), Павло Бакунець (Довіра), Андрій Кіт (Довіра), Степан Кубів (Європейська Солідарність), Софія Федина (Європейська Солідарність), Михайло Бондар (Європейська Солідарність), Микола Величкович (Європейська Солідарність), Микола Княжицький (Європейська Солідарність), Андрій Парубій (Європейська Солідарність), Олена Кондратюк (позафракційна).

Відсутні на пленарному засіданні: Тарас Козак (Опозиційна платформа – За життя), Володимир В'ятрович (Європейська Солідарність), Андрій Лопушанський (Європейська Солідарність), Олег Синютка (Європейська Солідарність), Наталія Піпа (Голос).

Утрималися: Галина Васильченко (Голос), Ярослав Рущишин (Голос), Ярослав Юрчишин (Голос), Роман Лозинський (Голос).

Зазначимо, у лютому 2020 року Львівська ОДА заявляла, що через недостатню кількість працівників управління Укртрансбезпеки у Львівській області не можна повністю забезпечити постійний габаритно-ваговий контроль на території області.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.