Новини

Галицький П'ємонт
ПАТ «ОКСІ БАНК»

Політика

Роман Любицький

Фб Любицького

Четвер, 25 лютого 2021, 16:00

Львівська Свобода анафемувала Любицького за колабу з Козаком і Медведчуком

Роман Любицький

ВО Свобода виключила Романа Любицького з партії за продаж Першого незалежного журналістам телеканалів Козака і Медведчука.

Про це повідомляє Львівська міська організація ВО "Свобода" на своїй сторінці у Фейсбуці. 

Львівський осередок ВО "Свобода" виключила засновника та керівника ТОВ "Тайм медіа", якому належав канал "Перший незалежний", гендиректора львівського телеканалу НТА Романа Любицького з членів партії через продаж телеканалу "Першого незалежного" компанії, створеній 18 лютого колишніми співробітникам санкційних телеканалів Zik, NewsOne и "112".

Також партія ініціює процедуру скданання ним мандату депутата Львівської районної ради, куди він пройшов у складі "Свободи" на місцевих виборах 2020 року.

"Запевняємо виборців, що його мандат депутата місцевої ради буде складено. Заява про дострокове припинення депутатських повноважень під №420 від 24.02.2021р. вже зареєстрована в організаційно-методичному  відділі Львівської районної ради і буде проголосована на найближчому пленарному засіданні. ВО "Свобода" вважає неприпустимою будь-яку співпрацю з колаборантами" – йдеться у заяві партії.

Крім цього, колектив телеканалу НТА вимагає у своїх власників відсторонити Любицького від посади. 

"Колектив телеканалу НТА засуджує рішення директора ПП "НТА – Незалежне Телевізійне Агентство" Романа Любицького продати власний телеканал "Перший Незалежний" ТОВ "Медіахолдинг Новини", яке 18 лютого створили 100 працівників "каналів Медведчука". Вважаємо неприпустимою будь-яку співпрацю зі структурами, які діють для інтересів країни-агресорки Росії. Водночас хочемо пояснити, що Роман Любицький – лише юридично дотичний до телеканалу НТА та не має жодного впливу на редакційну політику каналу" – йдеться у повідомленні.

Нагадаємо, 2 лютого цього року президент Володимир Зеленський ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони про застосування санкцій проти Козака та телеканалів "112 Україна", NewsOne, Zik через розслідування спецслужб України, яке встановило, що Козак з 2014 року пов'язаний з терористами окупованих Росією територій через кіпрський офшор. Станом на сьогодні ці телеканали припинили своє мовлення.

Додамо, Тарас Козак у 2018 році придбав телеканал 112 Україна й став власником телеканалу NewsOne, а у червні 2019 року він купив ще й інформаційний телеканал Zik. Усі канали увійшли до новоствореного медіахолдингу "Новини".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.