Департамент ЖКГ Львівської міськради замовив автівки для поїздок за 708 тис грн у ЛКП "Ратуша-сервіс".
Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради провів тендер у системі ProZorro на надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок, які переможець тендеру має поставляти до 31 грудня 2021 року.
Аукціон стартував 22 лютого, участь у ньому взяли ЛКП "Ратуша-сервіс" та ФОП Максим Анастасія Романівна, які запропонували надавати послуги за 708 641,99 грн і 710 370 грн відповідно. Переможцем обрали комунальне підприємство Львова, а очікувана вартість послуг становила 710 670,60 грн.
Як йдеться у закупівлі, переможець тендеру має надати для перевезень службовців мерії два легкові автомобілі з об'ємом двигуна від 2 літрів та пасажирський мікроавтобус.
Загалом авто мають відпрацювати 3 850 годин, пробіг у автівок має бути – 24 886 кв.м у легковиків та 7 100 кв.м у мікроавтобуса.
Виконавець також має забезпечити:
- можливість виконувати замовлення двома легковими автомобілями впродовж 8-ми годин кожного робочого дня;
- заміну транспортних засобів у випадку виходу автомобілів з ладу;
- щоденний медичний огляд водіїв перед виїздом на лінію і при повернені в гараж;
- страхування автотранспортних засобів та водіїв.
Закупівля здійснюється за рахунок коштів міського бюджету Львова на 2021 рік.
Додамо, у грудні 2019 року департамент житлового господарства та інфраструктури міськради очолив Олександр Одинець.