Зміст статті

23 липня 2021олександр ковальчук

Kalush Skofka "Йо-йо" (2021)

Калушсько-здолбунівський шансон з тінями Хоя, Міхалка та Поплавського для периферійної школоти на стакані.

Одноманітний шансон від реперів Kalush та Skofka натхненно працює на відродження генетичного коду 90-х.

Карикатурний репчик з Калуша на своєму лютневому альбомі розділяв своє Червоне море на дві частини: одноманітні понти для кулєг − праворуч, а сентиментальні маніпуляції для школоти з дешевими прийомами − ліворуч.

Липневий EP "Йо-йо" від Калуша та здолбунівчанина Скофки продовжує ошуйну частину альбому "Hotin", але навіть в обмеженому форматі мініальбому (7 треків) примудряється впасти на нудотний щем (о, якби ж це хоча б на секунду нагадувало Squirrel Flower). Кальянна тягучка двох останніх треків ("Otaman", "Nachistotu v.1") відверто зайва навіть там, де бавиться у маразми постіронії своєю істерією про прямий базар.

Ще калушсько-здолбунівський шансон на своїй обкладинці начебто передає привіт Run the Jewels, але схоже, що вони більше фанати рнб від Saint Jhn.

Але з чимось закордонним тут варто відразу зав'язувати, оскільки "Йо-йо" − це музичка для втомлених трударів сільської місцевості, які після літри молочка впевнено сидять на стакані під час споглядання погожого надвечір'я. Саме для них Калуш та Скофка намагаються українізувати генетичний код 90-х, де все таке рідне, близьке та посполите.

Найкращим виразником цього народного руху, який наскрізь просякнутий кров'ю, потом, спермою та любов'ю, є трек з невипадковою назвою "Додому". Про село тут співають краще, ніж псевдореперка alyona alyona (яку тут нехотя таки стібуть за стерильність), а над усім цим сентиментальним щастям витають тіні шансоньє Петлюри, Юри Хоя та Сергія Міхалка, який полюбляв схрещувати групу Ramones та Таню Буланову. Дивно, що тут якось забули про один безсмертний хіт колективу Леприконси.

Звісно, що вся ця народна любов експлуатується на начебто панківському стьобі, який може нині спокійно розриватися між Злим репером Зеником та Поплавським, щоб окарикатурити навіть святий колектив Бумбокс ("Не напрягайся", "Давай начистоту").

Але коли подібна ностальгія за всенародною славою нарешті досягає чогось хітового ("Fajna"), то їй варто інколи просто забути про реп (привіт Паліндрому), щоб не налякати стишену мить щастя у найбільшому хіті цього мініальбому, а це трек "Mayakom", який спромігся зіпсувати своєю читкою товариш Калуш.

Автор: олександр ковальчук

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.