Антимонопольний комітет заборонив мобільним операторам підвищувати тарифи на час карантину.
Про це повідомила прес-служба Антимонопольного комітету України.
Вчора, 26 березня, Антимонопольний комітет надав ПрАТ "Київстар", ПрАТ "ВФ Україна" і ТОВ "Лайфселл" обов’язкові рекомендації: утриматись від підвищення вартості тарифних планів, закриття соціальних, дешевих, мінімальних тарифних планів, автоматичного переведення абонентів на дорожчий тарифний план чи погіршення якості надання послуг на час карантину.
У АМКУ наголосили, що ізоляція та необхідність дистанційної роботи призведуть до збільшення обсягів споживання послуг мобільних операторів, які, з метою отримання надприбутків, можуть підвищити вартість тарифних планів чи закрити мінімальні тарифи.
Одночасні дії операторів мобільного зв’язку у вигляді призупинення, зміни тарифних планів та якості надання послуг мобільного зв’язку можуть призвести до унеможливлення користувачами вчасно отримувати інформацію та виконання професійних обов’язків; покладення тягаря, у вигляді додаткових фінансових витрат, на користувачів послуг мобільного зв’язку – громадян України та суб’єктів господарювання, які в умовах ізоляції та дистанційної роботи вимушені користуватись послугами в більших обсягах та потребують стабільної якості надання цих послуг тощо" – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, Львівська міськрада витратить 281 тис грн з бюджету на інформування львів'ян про загрозу коронавірусу через мобільних операторів Київстар і Vodafone.
Додамо, 25 березня Кабінет міністрів продовжив карантин в Україні до 24 квітня, а також ввів режим надзвичайної ситуації на всій території країни.