Українське вагонобудівне підприємство вирішило розвивати напрям з ремонту тепловозів.
Про це повідомляє Rail.insider.
Українське вагонобудівне підприємство Дослідно-механічний завод "Карпати", що у Новому Роздолі, на початку 2022 року придбало 18 км під’їзних колій у ДХГП "Сірка" та тепловозне депо й модернізуватиме тепловози.
"Старий власник за понад 30 років не вкладав туди жодної копійки. Депо було зруйноване і перебувало у жахливому стані. За шість місяців ми відремонтували та реконструювали депо, докупили необхідне обладнання для ремонту, атестували виробництво. Таким чином ми стали одним із небагатьох підприємств, яке має атестований колісно-візковий цех з можливістю ремонту будь-яких колісних пар для тепловозів. Як результат – створено 60 нових робочих місць" – наголосив директор підприємства Ростислав Гапатин.
За його словами, попри профіцит потужностей з ремонту тепловозів в Україні компанія вирішила розвивати цей напрям.
"У зв’язку з тим, що 80% українських тепловозів виготовлені підприємствами країни-агресора, майбутнє за модернізацією та ремоторизацією. Також у наших планах на найближчі п’ять років стоїть виробництво нових тепловозів" – додав Ростислав Гапатин.
Нагадаємо, у 2022 році ДМЗ "Карпати" виготовив понад 250 контейнерів та 100 платформ європейського габариту.
Крім цього, раніше ДМЗ "Карпати" також розглядав можливість виготовлення модульних будинків для переселенців.