Міністерство інфраструктури України має намір провести дискусію щодо форми власності міжнародного аеропорту "Львів" ім. Данила Галицького, який є сьогодні державним підприємством.
Про це повідомив міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський на брифінгу в Києві, передає Інтерфакс.
"Проаналізувавши ситуацію в авіаційному господарстві, поговоривши з багатьма експертами, розуміючи, що відбувається в аеропорту "Львів", я хочу почати дискусію щодо питання, якою власності має бути аеропорт Львів - комунальної, державної, приватної або квазі-приватної", - сказав він.
Аеропорт "Львів" ніколи не буде хабовим, він, тим не менш, розташований у "туристичному серці Західної України", і це може бути вигідно для перевезень туристів, - вважає Пивоваренко.
Коментуючи процес відбору кандидатур на посади голів ДМА "Бориспіль" та Львівського аеропорту, А. Пивоварський зазначив, в наступний понеділок він внесе на розгляд фінальні кандидатури на посаду голови одного з трьох держпідприємств - "Борисполя, аеропорту "Львів" або "Укрпошти".
Міністерство інфраструктури України спільно з експертами компанії Talent Advisors, ЕBS та Deloitte 1 січня розпочало пошук кандидатів на посаду генерального директора міжнародного аеропорту "Львів".
Пасажиропотік львівського летовища у 2014 році склав 585,2 тис. осіб, з них – 479,6 тис. пасажирів скористалися міжнародними та 105,6 тис. – внутрішніми напрямками. Торік Міжнародний аеропорт «Львів» обслужив 7708 рейсів, з яких 5638 – міжнародні і 2070 - в межах України.
Міжнародний аеропорт "Львів" ім. Данила Галицького розташований в 6 км на південь від центру міста. Маршрутна мережа аеропорту складається з 27 напрямків (24 міжнародних, три внутрішніх).
Новий аеровокзальний комплекс, збудований до Євро-2012, введено в експлуатацію 12 квітня 2012 року. Новий термінал загальною площею 39 тис. кв. м має дев'ять виходів на посадку, 28 стійок реєстрації, два кіоски самореєстрації, 18 пунктів проходження паспортного контролю і 12 пунктів проходження щодо авіаційної безпеки.