Виконком погодив проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів зі Львова.
Сьогодні, 13 грудня, виконавчий комітет Львівської міської ради прийняв рішення про проведення конкурсу з визначення виконавців послуг з вивезення побутових відходів на адміністративній території м. Львова.
З метою вирішення питань утилізації та знешкодження побутових відходів виконавчий комітет доручив Департаменту з питань поводження з відходами розробити та затвердити конкурсну документацію та утворити конкурсну комісію.
Про деталі проведення конкурсу повідомлять згодом.
Нагадаємо, з 1 липня 2019 року повноваження з вивозу твердих побутових відходів повернулись від Львівської ОДА до міської ради Львова. Також у Львові планують розробити сайт про стан вивезення сміття зі Львова.
Також 21 грудня 2017 року депутати обласної ради затвердили Стратегію управління відходами у Львівській області до 2030 року. Це є перший затверджений документ, що стосується поводження й утилізалізації ТПВ на території Львівщини.
Згідно з останньою програмою, до 2022 року на Львівщині планують залишити лише 7 полігонів ТПВ. Відтак протягом наступних 5 років в області повинні рекультивувати і закрити 14 санкціонованих та ще 154 стихійні сміттєзвалища.