Sestra Blyznyuchka "фахівчиня з кохання" (2025)
Один з найцікавіших мініальбомів року про внутрішню мисткиню та зовнішню богиню.
Дебютний мініальбом проєкту Sestra Blyznyuchka від Дар'ї Ремез з гурту Future Culture у сузір'ї жіночої сцени України.
Вже давно відомо, що Дар'я Ремез є ще однією серйозною артисткою української музики. А от жіночу сцену України вже варто якось виокремити у певний феномен, який заслуговує на значно більшу увагу.
Дебютник проєкту Sestra Blyznyuchka презентує готову артистку, яка вже рухає українську музику вперед. У якихось майбутніх дослідженнях EP "фахівчиня з кохання" потрібно буде обов'язково зазначати під час спогадів про 2025 рік.
Її багатошарове переплетіння неосоульного, фолкового, босанового, джазового та барокового заслуговує на це. Якщо біля неї й варто згадувати когось аж такого, то хіба бруклінців Dirty Projectors, а це вже чимало може сказати про її мислення ("телепорт", "розмарин").
Такий тонкий неосоул шадесковий в Україні може лише вітати оплесками на тлі всіляких лейблових одноденок ("сум"). Це не те щоб вже зовсім дивина для України, але ще одна артистка, яка відверто кайфує від своєї музики, завжди буде тут особливо бажаною ("фемінітиви"). Навіть у мінімалістичності вона повсякчас знайде момент для глибшого розгалуження.
Її іскриста іронічність про користь фемінітивів та сексуальне зникнення наративів з тим демонічним контрастом може бути відповіддю одному відомому треку Сержа Генсбура та Джейн Біркін.
У своїх барокових хвилях про внутрішню мисткиню та зовнішню богиню вона вже готова до рівноправної колаби з Blooms Corda ("пані весна"). За такої ніжної любови до Ніка Дрейка до цього барокового кола завше з радістю підтягнеться й Пиріг і Батіг.