Україна розраховує на участь польських компаній у будівництві нової концесійної дороги Краковець–Львів–Броди–Рівне.
Про це повідомляє "Finance.ua".
Прем'єр-міністр Денис Шмигаль запропонував Польщі побудувати на умовах концесії автобан, який сполучатиме Краковець та Рівне. Про це заявив він заявив під час спільного брифінгу з премʼєром Польщі Дональдом Туском.
За словами Шмигаля, польський премʼєр отримав пропозицію розглянути можливість участі польської сторони в будівництві автобану Краковець – Львів – Броди – Рівне, який має стати продовженням найдовшої польської автомагістралі А4.Дана автомагістраль, своєю чергою, є продовженням і частиною пан'європейського коридору E40.
Український премʼєр додав, що такий проєкт міг би стати історією спільного успіху України й Польщі. Крім того, українська сторона пропонує Польщі додатково побудувати ще 4 пункти пропуску на кордоні, що дозволить збільшити їхню кількість до 18.
Раніше повідомлялось, що Європейський інвестиційний банк розгляне питання фінансування та завершення проєкту першого концесійного автобану Краковець – Львів та розширення інфраструктури західного кордону України.
Нагадаємо, у березні 2021 року "Укравтодор" та компанія "Автомагістраль-Південь" підписали меморандум щодо підготовки пропозиції щодо здійснення державно-приватного партнерства в рамках проекту будівництва та експлуатації автомобільної дороги за маршрутом Краковець – Броди – Рівне.
У 2022 році до повномасштабної війни повинна була стартувати перша черга будівництва платної концесійної дороги Краковець – Броди – Рівне.
Додамо, у грудні 2020 року уряд встановив плату за проїзд дорогами, побудованими на умовах концесії. Вартість коливатиметься від 80 копійок до 4,6 гривень.
Раніше в "Укравтодорі" заявляли, що при розрахунку вартості проїзду першою платною дорогою від Львова до Краковця в якості орієнтира візьмуть європейські норми. Тоді наголошували, що проїзд цією дорогою може коштувати 2-3 гривні за кілометр.