Департамент ЖКГ Львівської міськради цьогоріч замовив автівки для поїздок за 667 тисяч гривень.
Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради оголосив тендер у системі ProZorro на надання послуг з автотранспортних перевезень для службових поїздок, які переможець тендеру має поставляти до 31 грудня 2023 року.
Аукціон стартує 16 лютого, а очікувана вартість послуг становить 667 477,62 грн.
Як йдеться у закупівлі, переможець тендеру має надати для перевезень службовців мерії два легкові автомобілі з об'ємом двигуна від 2 літрів.
Загалом авто мають відпрацювати 1658 та 170 робочих годин, пробіг у автівок має бути – 30 000 кв.м та 2 660 кв.м.
Виконавець також має забезпечити:
- можливість виконувати замовлення двома легковими автомобілями впродовж 8-ми годин кожного робочого дня;
- заміну транспортних засобів у випадку виходу автомобілів з ладу;
- щоденний медичний огляд водіїв перед виїздом на лінію і при поверненні в гараж;
- страхування автотранспортних засобів та водіїв.
Закупівля здійснюється коштом коштів міського бюджету Львова на 2023 рік.
Нагадаємо, у 2021 році чиновників цього департаменту возило ЛКП "Ратуша-сервіс" за 708 тис. грн.
Додамо, у грудні 2019 року департамент житлового господарства та інфраструктури міськради очолив Олександр Одинець.