Адміністрація міського голови Львова витратить 250 тисяч на харчування учасників офіційних делегацій у ресторанах Львова.
Департамент "Адміністрація міського голови" Львівської міської ради оголосив закупівлю у системі ProZorro на послуги ресторанів для забезпечення прийому та харчування офіційних делегацій у Львові, які переможець тендеру має надавати міськраді до 31 грудня 2023 року.
Аукціон стартує 17 лютого, а початкова вартість закупівлі становить 250 000 грн.
Як вказано у закупівлі, мерія замовила 1 послугу прийому та харчування офіційних делегацій у Львові у 2023 році в ресторанах міста. Йдеться про 20 заходів впродовж року на орієнтовно 135 осіб.
Як наголосили у міськраді, ресторан має знаходитись у центрі Львова (не більше як 300 метрів від Площі Ринок, 1), мати WI-FI, літню терасу та терасу із виглядом на панораму міста. На території закладу повинні бути зони під обслуговування для осіб кількістю не менше 30 осіб.
Крім цього, заклад громадського харчування має бути оснащений сучасним обладнанням, меблями та посудом, мати кондиціонери або централізовану систему клімат-контролю, генератор, гардеробну, належний та охайний інтер'єр з забезпеченням атмосфери для проведення переговорів, ділових та робочих зустрічей, а персонал, що обслуговує, та кухарі повинні мати спеціальну освіту та досвід роботи.
Основними вимогами до харчування є якість, також запропоновані страви та напої мають відповідати позиціям чинного на момент проведення заходу меню закладу.
Фінансуватиметься закупівля з міського бюджету Львова на 2023 рік.
Нагадаємо, торік Львівська міськрада витратила майже 150 тис. грн на харчування учасників загальноміських подій у ресторанах львівської мережі !Fest.
Також цьогоріч за 178 тис. грн у ресторанах мережі !Fest харчуватимуться учасники загальноміських подій Львова.