Вовкун відмовляється від банерної реклами на Оперному

Середа, 30 серпня 2017, 17:09

Львівська опера змінила підхід до оренди приміщення театру. 

Про це повідомляє Львівський національний академічний театр опери та балету ім. Соломії Крушельницької на своїй сторінці у Фейсбуці.

За словами генерального директора – художнього керівника Львівського оперного театру Василя Вовкуна, дирекція Опери кардинально змінила підхід до оренди приміщення театру.

"Ми, володіючи сучасним менеджментом і творчим потенціалом, самі в змозі отримати за аншлаговий продаж квитків 200 тисяч гривень за виставу, особливо у вихідні дні. Тому менша вартість оренди театру не є вигідною аж ніяк, а будні дні нам необхідні для проведення оркестрових та мізансценних репетицій, адже додаткового репетиційного залу в театрі немає", – заявив Василь Вовкун.

Вовкун попросив організаторів концертів не відволікати працівників Львівського оперного театру від роботи, підключаючи політиків і представників влади до ведення переговорів про зниження ціни за оренду, та додав, що на фасаді театру більше не буде банерної реклами.

Нагадаємо, що у лютому цього року директором Львівського оперного театру став Василь Вовкун.

Мітки: Василь Вовкун, відео, Львівський Національний Академічний театр опери та балету імені Соломії Крушельницької