А у випадку затримки впровадження е-квитка, змінити систему оплати за перевезення пасажирів у маршрутках, встановивши фіксовану ціну за 1 км пробігу.
Про це повідомив під час сесії Львівської міської ради депутат від Української Галицької Партії Мирослав Данилків.
"У 2016 році у мерії анонсували впровадження е-квитка в громадському транспорті. Надворі майже 2019 рік, а про електронний квиток львів’яни можуть лише мріяти", – наголосив Мирослав Данилків.
За його словами, якщо впровадження е-квитка затримується, необхідно прийняти рішення про зміни системи оплати за перевезення та процедури розрахунків з перевізниками. Зокрема, функцію збору плати з пасажирів перекласти на третю особу, а послуги перевізника оплачувати фіксованою ціною за 1 км пробігу.
Також депутат звернувся до міськради з проханням надати інформацію про стан впровадження е-квитка у громадському транспорті та заходи, які спрямовані на детінізацію грошей з оплати транспортних перевезень.
Відтак, міський голова Львова Андрій Садовий доручив директору департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міськради Ірині Маруняк раз у два тижні проводити брифінги для інформування депутатів і громадськості про впровадження електронного квитка у Львові.
Нагадаємо, до 2020 року Львівська міська рада планує збільшити кількість одиниць громадського транспорту, запровадити електронний квиток, оптимізувати маршрути та збудувати підземні паркінги у центрі міста.
Зазначимо, Європейський банк реконструкції та розвитку 16 листопада опублікував тендер ЛКП "Львівавтодор" на впровадження у місті електронного квитка для оплати проїзду у громадському транспорті.
Вровадження електронного квитка може зайняти 12-18 місяців. Раніше ініціативу обіцяли втілити в життя до кінця 2019 року.