Андрій Білий розповів про плани міськради щодо стратегії розвитку транспорту у Львові до 2020 року.
Про це повідомляє кореспондент Варіантів.
До 2020 року Львівська міська рада планує збільшити кількість одиниць громадського транспорту, запровадити електронний квиток, оптимізувати маршрути та збудувати підземні паркінги у центрі міста.
За словами заступника директора департаменту інфраструктури Львова Андрія Білого, суть електронного квитка у тому, що вартість проїзду визначатимуть відповідно до тарифу перевізника та кількості кілометрів, яку проїхав пасажир. Ціна за один кілометр залежитиме від виду транспорту та його комфортабельності.
Також пасажири зможуть купити місячний електронний квиток за 400-500 гривень.
"Багато львів'ян думають, що ми вже маємо електронні квитки в трамваях, де оплачуємо проїзд за допомогою скан-коду та мобільного додатку. Однак це лише "безготівкова оплата", а електронний квиток – оплата відповідно до кількості кілометрів, які проїхав пасажир", – наголосив Андрій Білий.
Зазначимо, Європейський банк реконструкції та розвитку 16 листопада опублікував тендер ЛКП "Львівавтодор" на впровадження у місті електронного квитка для оплати проїзду у громадському транспорті.
Вровадження електронного квитка може зайняти 12-18 місяців. Раніше ініціативу обіцяли втілити в життя до кінця 2019 року.
Лише після впровадження електронного квитка будуть міняти маршрути. Їх будуватимуть так, щоб "пасажир не чекав на свою маршрутку по півгодини лише заради того, щоб доїхати до потрібної зупинки від самого під'їзду", а пересідав з одного автобусу на інший. Таким чином міська рада планує скоротити маршрути, але транспорт їздитиме частіше і швидше.
Крім того, Львівська міськрада продовжуватиме закупляти новий транспорт. Відповідно до стратегії, у 2019 році мають закупити ще 30 трамваїв, 50 тролейбусів та 100 автобусів. Відтак до 2020 року Львів повинен отримати 730 транспортних одиниць, що забезпечить комфортне перевезення 150 000 пасажирів щодня з 7.00 год до 10.00 год.
До 2020 року повинні також збільшити й кількість підземних паркінгів. У центрі Львова планують розпочати будівництво парковки під площею Петрушевича та біля університету імені Івана Франка. Андрій Білий зазначив, що Львівська міська рада збирає експертів, які зможуть довести, що паркінг біля головного корпусу ЛНУ ім. І. Франка необхідний.
Зазначимо, що вчена рада університету наполягає на тому, що підземний паркінг є прямою загрозою для історичної будівлі університету, бо парковку намагаються збудуватимуть у нестійких технічних грунтах.
Нагадаємо, у березні львівські депутати підтримали петицію про відмову у Львові від маршруток та перейти через 5 років на автобуси та електротранспорт.
Додамо, нещодавно на громадських слуханнях у міській раді громада не підтримала пропозицію підняти ціну на проїзд у маршрутках.