Про це повідомила прес-служба Кабінету Міністрів України.
В Україні розглядається норма щодо запровадження класифікації вулиць у залежності від їх функціонального призначення: для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту, автомобілів або суміжного руху. Відповідно до цього можуть бути прописані вимоги та рекомендації щодо ширини різних функціональних зон: пішохідної, велосипедної тощо.
"Україні сьогодні не вистачає розумного та якісного підходу до організації пішохідної та транспортної інфраструктури. Як це, наприклад, працює у Європі, де вулиці і дороги, окрім іншого, класифікуються за їх функціональним призначенням. Тобто це вулиці, що розраховані лише для пішоходів, велосипедистів, громадського транспорту або автомобілів чи для суміжного руху. Наприклад, у Барселоні кожна вулиця має своє функціональне призначення" – заявив заступник Міністра регіонального розвитку Лев Парцхаладзе.
За його словами, це може дозволити мінімізувати затори в містах, зменшити рівень автомобілізації за рахунок пріоритету громадського транспорту та організації багатофункціональних вулиць для гармонійного розвитку населених пунктів.