Пародійний треп від анонімного та довгого героя львівського репу.
Треповий мікс Левка Дурка та Дзідзя намагається на EP "Грейтест хітс" наздогнати найкращі здобутки Злого репера Зеника та Двісті Boys.
Прес-релізна легенда львівського псевда Big Rostik обіцяє чимало чого неймовірного.
"Найголовніший антагоніст Львова заговорив. Великий Ростік – це не лише надмірна вага, а й вага в соціальному житті мешканців та музичній індустрії. Артист досягнув визнання ще до того, як розпочав записувати музичні композиції, тому вихід релізу було питанням часу. Незвичайне життя Ростислава наповнене щоденними пригодами темної сторони Львова, різноманітними авантюрами та приємним проведенням часу (на думку Ростислава).
Вникаючи у цей світ Ви ризикуєте стати його частиною, перебрати шкідливі звички, або ж просто розлюбити своє життя. Симпатія до особи Ростіка лише міцнішатиме, а ваш словниковий запас зменшиться вдвічі. Будьте обережні, будь ласка! Реліз записувався за кошти не дуже кмітливих перехожих (лохів, зі слів Ростислава) на найкращих студіях міста.
Після своїх справ, артист відвідував мікрофонну кабінку і чесно розповідав про скоєне. Це виглядало, наче сповідь. Являючись найкращим українським репером, Ростік не зміг собі дозволити зробити прохідні треки, тому на релізі лише супер-бенгери".
Усі підозри щодо монікера Big Rostik схиляються до того, що це проєкт Довгого Пса з колективу Ціна ритму. Охриплим голосом він підіймає у трепі увесь лексикон дитячого садочка, і таким міксом Левка Дурка та Дзідзя намагається дострибнути до львівських вершин Злого репера Зеника та Двісті Boys.
Оскільки Big Rostik сталий прихильник посполитих слів, піїт Отчизни, так би мовити, то, звичайно, що правильніше буде писати не бенґер, а духопелик, і, відповідно, не рок-н-рол, а круть-верть. Так чи інак, але мегабенґерів а-ля "Христос воскрес" Двісті Boys чи "Ти дохуя пиздиш" Злого репера Зеника на EP "Грейтест хітс" нема. Та надзвичайно близько до цього означення підтягується трек-анекдот "Пепсі кола", а "Номер 1" також не пасе задніх.
Найбільше досягнення цього EP, а також схоже, що й самого Довгого Пса, не у бенґерах, а у тому тут немає тієї кумарної інтонації ображених хлопчиків-горобчиків (яким цей світ щось винен) у майже всіх українських реперів.
На стьобі нарешті починає вилазити актуальність, починає виникати якийсь сенс та осмисленість, а не те, що той абстрактний набір слів у ліриці гурту Ціна ритму чи полько-реперки alyona alyona.
Нарешті з'являються панчлайни ("набий собі залупу кольщик", "рошенівські рачки" чи епізод про агностика "Золото Карпат").
Трек "Паніслась" підносить адекватна іронія та уроки правильного стогнання (оргазмного) для Фразе-Фразенка. А от опрацювання творчости Івана Поповича у "Золоті Карпат" можна навіть вважати глумом зі співака Степана, який щось занадто загрався у героя нашого часу у своїх двох останніх синглах напередодні другого альбому.
Річ лише у тім, чому українські репери можуть давати щось нормальне лише в пародійній іпостасі криміналізованого пролетаріату? Все це, звісно, мало б відбуватись десь одночасно з Кровостоком, проте добре, що хоч так.
Big Rostik у "Грейтест хітс" ще так дещо несвідомо починає переходити дорогу роздутим псевдореперам Kalush. Ще трохи поступу й Львів можна буде оголосити філією Південно-Африканської республіки з її проєктами а-ля Die Antwoord чи Van Pletzen. А там дивись, і діждемось нарешті якось родзинку львівського покручу якогось підвиду на кшталт TLC Fam.