Депутати погодили створення у місті "Медичного контакт-центру", який відповідатиме на звернення львів'ян медичного характеру.
Сьогодні, 7 жовтня, на сесії Львівської міської ради депутати затвердили міську інформативно-комунікаційну програму "Медичний контакт-центр" на 2021-2022 роки.
"За" проголосували 52 депутати.
Як наголосив перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко, головне завдання "Медичного контакт-центру" – покращення надання послуги 24/7, забезпечення оперативного реагування на звернення львів'ян медичного характеру, що надходять на гарячу лінію.
"Ми передбачаємо, що ця гаряча лінія працюватиме на всі три територіальні медичні об'єднання, а також на всі медичні послуги, які будуть надаватися на території нашого міста. Ми сконсолідуємо більшість, якщо не всі дзвінки, які надходять" – пояснив Москаленко.
"Медичний контакт-центр" займатиметься такими питаннями:
- прийом звернень, скарг чи пропозицій 24/7, які надходять на Гарячу лінію міста з медичних питань та їх реєстрація у програмі електронного документообігу Львівської міської ради;
- збереження та аналіз звернень, які надійшли на Гарячу лінію міста з медичних питань;
- надання відповідей на медичні звернення, які не потребують додаткового розгляду;
- скерування звернень, котрі потребують додаткового розгляду закладам охорони здоров’я та/або управлінню охорони здоров’я, до компетенції яких належить розгляд порушених у зазначених зверненнях питань;
- співпраця з КНП ЛОР "Львівський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" щодо непрофільних викликів;
- покращення якості надання медичної допомоги шляхом аналізу звернень, скарг чи пропозицій, які надійшли на Гарячу лінію міста з медичних питань;
- інформування мешканців Львівської МТГ про норми законодавства України, надання консультаційних послуг і роз'яснень з пріоритетних питань державної політики у сфері охорони здоров'я, графік робіт сімейних лікарів та вузькопрофільних медичних спеціалістів комунальних медичних закладів. Можливість запису на прийом до лікаря через медичну інформаційну систему);
- зменшення соціальної напруги, пов’язаної з поширенням коронавірусної інфекції;
- надання зворотнього зв’язку та щоквартальний розбір звернень/скарг комісією, утвореною з числа депутатів комісії охорони здоров’я та соціального захисту Львівської міської ради, управління охорони здоров’я, головних лікарів КНП;
- відстежування стану пацієнта шляхом "ведення медичного випадку" через вихідні дзвінки.
- надання підтримки, інформації пацієнтам під час організації та отримання медичної допомоги;
- співпраця з сімейними лікарями та активний продзвін пацієнтів з метою запрошення на профілактичні огляди, вакцинації тощо.
Фінансуватиметься гаряча медична лінія з бюджету Львова.
Нагадаємо, у червні депутати міськради прийняли концепцію розвитку галузі охорони здоров’я на території Львівської міської територіальної громади, що передбачає злиття львівських лікарень у три територіальні медичні об’єднання.
А на початку липня депутати міськради прийняли ухвалу про статут і положення цих ТМО.