Міністерство культури затвердило історико-архітектурний опорний план Львова, погодження якого тривало ще з 2021 року.
Про це повідомляє департамент містобудування Львівської міської ради.
Вчора, 22 січня, Міністерство культури та інформаційної політики України підписало наказ про затвердження історико-архітектурного опорного плану Львова.
Йдеться про те, що відтепер будь-яке будівництво, реконструкція чи реставрація у межах історичного реала Львова також вимагатимуть низки додаткових погоджень проєктної документації у ще однієї інстанції – Мінкульту, тому отримати дозвіл на будівельні роботи стане складніше.
"Процес погодження всієї науково-проєктної документації був тривалим. Наприкінці 2021 року Львів відправив документ на погодження у Мінкульт. Окрім бюрократичних моментів, у 2022 році відбулися законодавчі зміни щодо вимог оформлення опорних планів. Усе це ще більше затримало і до того непростий процес погодження.
Тепер погоджений, згідно з усіма вимогами чинного законодавства, весь опорний план буде завантажено в електронну будівельну систему. В частині місцевих пам'яток він був завантажений ще торік" – пояснила керуюча справами виконавчого комітету Львівської міської ради Наталя Алєксєєва.
Зазначимо, історико-архітектурний опорний план Львова містить інформацію про окремі споруди та інші об'єкти культурної та архітектурної спадщини. На ньому позначено пам'ятки архітектури, історичну забудову, значні історичні містобудівні об'єкти, пам'ятки історії, елементи ландшафту тощо.
Нагадаємо, у 2021 році виконком Львівської міськради погодив межі історичного ареалу Львова, які охоплюють понад 2,3 тисячі гектарів. Ще у квітні 2021 року Касаційний адміністративний суд зобов'язав Львівську міськраду закріпити межі історичного ареалу Львова.
Крім цього, у червні 2019 року депутати міськради підтримали електронну петицію про коригування генерального плану Львова. Автор петиції наголошував, що генплан Львова жодного разу не коригувався з 2010 року, а розроблявся він ще у 2008 році, тому сьогодні у місті є багато колапсів із транспортною інфраструктурою, забудовами тощо.