Аліна Паш продовжує літати на мітлі постколоніальних брязкалець, але найкраще їй лише у стишеному стані.
Нове EP Аліни Паш разом з продюсером Pahatam услід за цьогорічним альбомом "розМова" продовжує поволі підіймати її над землею в ритмах сонного рнб.
Після квітневого альбому "розМова", де Аліна Паш повільно почала віддалятися від досвіду попередніх альбомів, вона ще встигла засвітитися своїм буковинським нуаром у фільмі Бурштинові копи. Комедія там така собі у тій житомирській пародії на фільм Hot Fuzz під колгоспний рок та реп, але у деяких нинішніх неонуарах Аліна Паш може спокійно мовчати своїм холодним тілом спокусниці. Може хтось й справді захоче зробити ремейк чехословацької стрічки Akce B (1951) про рейд бандерівців на рятівний Захід.
Чотири треки EP "Норов" варто розділити руками на дві половинки. На одній ("Мотанка", "Івана Купала") Аліна Паш продовжує бітанґову експлуатацію постколоніальних брязкалець з іронізуванням над дикою естетикою своїх діалектизмів, і тут, напевне, їй варто подякувати, що її рнб – це вже не треш Руслани чи Kazka. Поміж іншого тут їй можна нагадати про рідне коріння британки Joy Crookes на дебютному альбомі "Skin" (2021).
У цій кумедній екзотиці немає нічого страшного лише до того часу, поки сей театралізований досвід кольонії не залазить у бородаті анекдоти (приспів "Івана Купала"), які псують увесь трек відразу. Але навіть у такому стані Аліна Паш встигає передати привіт підписантам Івана Дорна та скупому Сірожі Жадану на його халтурних "Фокстротах".
На інші половинці, де Паш гармонійно стишується та зрікається місцевих брязкалець, їй вдається досягнути наразі найкращих треків у її дискографії ("Абулія" та особливо хітова "Косиця"). Там, де вона перестає вимахуватися своєю бітанґою в рнб, за її маскарадом й з'являється щось живе та повнокровне з чудовими, справді казковими текстами. Навіть якщо десь й хочеться згадати Lapalux "Without You", але це вже спокійно можна ставити біля нового мікстейпу "Scenic Drive" (2021) від Халіда.