Львівські депутати не підтримали надання місцевої гарантії на отримання кредиту від ЄБРР для Львівелектротрансу, Львівводоканалу і Львівавтодору.
Сьогодні, 28 квітня, на позачерговій сесії Львівської міської ради депутати не підтримали рішення про надання місцевої гарантії Львівської міської ради у 2020 році з метою забезпечення виконання боргових зобов’язань ЛКП "Львівелектротранс" і ЛКП "Львівавтодор" у рамках проекту "Міський громадський транспорт України", а також угоду про наміри щодо підготовки кредитного фінансування від 21 квітня цього року, укладеної між Львівською міською радою, Європейським банком реконструкції та розвитку і ЛМКП "Львівводоканал".
"За" ці ухвали проголосували 25, 20 та 27 депутатів відповідно, що є недостатнім для затвердження.
Відтак, ЛКП "Львівелектротранс" мало отримати від ЄБРР 3 млн євро позики для капітального ремонту трамвайних вагонів з переобладнанням їх для забезпечення перевезення пасажирів з обмеженою мобільністю. Кошти комунальне підприємство планувало повертати протягом 10 років, включаючи пільговий період – до 5 років.
Зазначимо, у 2018 році на сесії міської ради затвердили основні умови участі львівських комунальних підприємств "АТП №1" та "Львівелектротранс" у програмі "Міський громадський транспорт України". Також у вересні 2019 року "Львівелектротранс" оголосив тендер на реконструкцію трамвайного депо у Львові.
Також, згідно із ухвалою, ЛКП "Львівавтодор" планувало отримати кредит у 13 млн євро. Ці кошти у підприємстві планували спрямувати на реалізацію таких проектів:
- будівництво автобусного депо – 3,5 млн євро;
- реконструкція тролейбусної контактної мережі (вул. Зелена, вул. Стрийська, вул. Тролейбусна) – 8 млн євро;
- капітальний ремонт кабельних ліній напругою 600 В постійного струму (фідери) від тягової підстанції №6 до пл. Митної тавул. Личаківської – 1,5 млн євро.
Раніше міськрада передбачила отримання кредиту від ЄБРР на будівництво нового автобусного депо для АТП №1 на вулиці Вернадцького, а у лютому цього року міський голова Львова Андрій Садовий доручив розібратися із ділянкою на вулиці Зеленій, яка відноситься до АТП, однак її не використовують за призначенням. Тут може з'явитися ще одна автобусна база АТП №1.
ЛМКП "Львівводоканал" планувало затвердити угоду про наміри із кредитування ЄБРР проекту модернізації та реконструкції каналізаційних очисних споруд у Львові.
Як йдеться у документі, прийняття цієї ухвали дасть змогу продовжити реалізацію інфраструктурних проектів щодо води та водовідведення у 2020 року:
- реалізація проекту "Реконструкція очисних споруджень та будівництво станції переробки мулу для очистки та утилізації стічних вод та виробництва біогазу для когенерації у м. Львові";
- грантова угода про реалізацію інвестиційного проекту, укладеного між ЛКП "Львівводоканал" та Фондом Джона Нурмінена щодо запровадження процесу видалення фосфору на очисних спорудах каналізації для нейтралізації фосфору, що надходить з біогазової установки, у рамках реалізації проекту "Реконструкція очисних споруджень та будівництво станції переробки мулу для очистки та утилізації стічних вод та виробництва біогазу для когенерації у м. Львові".
Додамо, "Львівводоканал" увійшов у трійку підприємств України із скидів забруднених стічних вод.
Раніше Варіанти в межах проекту "Дрон-погляд на зони екологічного лиха Львівщини" провели розслідування щодо забруднення довкілля на Львівщині, стан берегів річки Західний Буг та занедбаного стану каналізаційної мережі Львова. Детальніше про це можна дізнатися тут.