Львівська облрада провела закупівлю на вивезення сміття: участь в аукціоні взяли лише два перевізники.
Це було опубліковано на сайті публічних закупівель ProZorro.
Сьогодні управління майном спільної власності Львівської обласної ради провело тендер на вивезення твердих побутових відходів з сміттєвого майданчика поблизу адмінбудівлі облради на вул. В.Винниченка, 18.
Вартість закупівлі Львівська обласна рада встановила у 74 500 грн, а термін надання послуг складає рік – з січня до 31 грудня 2018 року.
Участь у закупівлі взяли дві компанії – ТОВ "Санком-Львів" та ТОВ "АВЕ Львів", які запропонували вивозити сміття за 72 676,73 грн та 74 500 грн відповідно.
Переможнем тендеру стала фірма ТОВ "Санком-Львів", наразі обласна рада має укласти із цим перевізником договір на вивезення сміття.
Зазначимо, у закупівлю входить вивезення ТПВ із 3 контейнерів на вул. Винниченка, 18 об’ємом 1,1 куб.м три рази на тиждень: щопонеділка, середи та п’ятниці.
Як йдеться у єдиному реєстрі юридичних осіб, ТОВ "Санком-Львів" зареєстроване у Львові, займається збирання безпечних відходів.
Кінцевими власниками фірми-перевізника є Сергій Естремський (Львів), компанія "Диллон Системз ЛТД" (Сейшели).
За результатами конкурсу, організованого Львівською міськрадою ще на початку минлого року, ТОВ "Санком-Львів" з березня 2017 року вивозить сміття із Шевченківського району Львова.
Додамо, у серпні 2017 перевізник "АВЕ-Львів" визнав свою неспроможність у повноцінному вивозі сміття зі Львова. Відтак Львівська ОДА запропонувала компанії відмовитися від обслуговування частини сміттєвих майданчиків та передати їх іншим перевізникам.
Зазначимо, про неспроможність "АВЕ-Львів" вчасно вивозити відходи з міста в ОДА заговорили наприкінці липня 2017 року.