Львівобленерго оштрафували на 85 тисяч гривень через скарги споживачів

вівторок, 31 січня 2023 р. о 13:31

"Львівобленерго" оштрафували за несвоєчасне оновлення інформації на сайті у розділі "Чому немає світла".

Про це повідомляє "Львівобленерго" на своїй сторінці у Фейсбуці.

Вчора, 30 січня, Нацкомісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг оштрафувала "Львівобленерго" на 85 тисяч гривень за несвоєчасне оновлення інформації на сайті компанії у розділі "Чому немає світла", а саме актуалізації інформації що 30 хв.

"Комісія зазначила про порушення постанови НКРЕКП від 26 березня 2022 року в частині розміщення оператором системи розподілу на власному офіційному вебсайті в мережі інтернет інформації про час початку та закінчення перерви електропостачання споживачам із зазначенням назв населених пунктів, вулиць, будинків, корпусів тощо та назв перерв (планова, аварійна, застосування графіків обмеження споживачів) та актуалізації зазначеної інформації кожні 30 хвилин" – йдеться у повідомленні.

За інформацією "Львівобленерго", інших порушень у роботі компанії не знайшли.

Нагадаємо, наприкінці грудня 2022 року НКРЕКП ініціювало перевірку "Львівобленерго" на дотримання графіків відключення електроенергії через скарги, які надійшли від 2 споживачів.

А раніше Міненерго ініціювало перевірку всіх обленерго, зокрема й "Львівобленерго", на дотримання графіків відключення електроенергії. За її результатами відповідальність за несправедливі відключення світла поклали на керівників обленерго.

Також з 2 грудня 2022 року на території Львівської області впровадили графік подачі електроенергії, який передбачає подачу світла лише 8 годин на добу.

Варіанти - онлайн газета новин Львова. Інший погляд на львівські новини та новини львівщини. Завжди свіжі новини про Львів, про львів'ян і не тільки. Тут новини у Львові оновлюються постійно.

Варіанти © 2012-2024